فود پرس - در جلسه  هیات واگذاری قیمت پایه و شرایط واگذاری برخی شرکت های دولتی از جمله شرکتهای پرورش کرم ابریشم ایران و کشت و صنعت هفت تپه به تصویب رسید.

به گزارش فود پرس، در این جلسه هیات واگذاری قیمت پایه و شرایط واگذاری 100 درصد سهام شرکت پرورش کرم ابریشم ایران از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی شهرکهای کشاورزی؛ 20.82 درصد سهام شرکت عمران و مسکن سازان ایران از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران؛ 100 درصد سهام شرکت کشت و صنعت هفت تپه از شرکتهای زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و 51 درصد سهام شرکت آلومینای ایران از شرکتهای زیرمجموعه سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران از طریق فرابورس به صورت نقد و اقساط به تصویب رسید.
همچنین در این جلسه که با حضور اعضا روز شنبه در وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد با واگذاری املاک شرکت خدمات نوساز از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط و نیز تعویق یکساله انحلال شرکت احداث صنعت موافقت شد.
اتخاذ تصمیم در خصوص اصلاح تاریخ اعلام بازپرداخت اقساط به صورت پلکانی برای خریدار بخش خصوصی واقعی نیروگاه آبی کوهرنگ هم از دیگر مصوبات جلسه هیات واگذاری بود.
کد خبر قیمت پایه و شرایط واگذاری کشت و صنعت هفت تپه وشرکتهای پرورش کرم ابریشم ایران تصویب شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =