شهرک غرب همیشه جزو منطقه‌هایی بوده که انواع و اقسام رستوران را در خودش جای داده.شما هر غذایی با هر سبکی که هوس کنید با هر رنج قیمتی به راحتی می‌توانید، در این قسمت از شهر با کیفیت های متفاوت پیدا کنید.

وقتی میلاد نور برای خرید می‌روید باید یک رستوران عالی برای غذا خوردن وجود داشته باشد تا بتواند خستگی گشت و گذار در میلاد را از تنتان در بیاورد. بالکن میلاد نور پر از رستوران‌های متفاوت هست که دست شما را کاملا برای انتخاب باز می‌گذارد. از زرشک پلو که غذای ایرانیست گرفته تا چیزبرگر و منوی فست فود. اما اگر اوایل بالکن تسلیم گرسنگی‌تان نشوید و کمی بیشتر مسیر را طی کنید به طور خیلی مشخصی با یک رستوران خاص مواجه می‌شوید.رستورانی که با ورودی پر گلش ۱۰۰ ٪ نظر شما را جلب می‌کند. رستوران ایتالیایی میلاد که گرچه از رستوران‌های قدیمی میلاد نور است و از سال 7۷ مشغول به کار است اما با تغییر در سبک و سیاق رستورانش توانسته خود را در میان دیگر رستوران‌های ایتالیایی مطرح کند.



رستوران میلاد به مدیریت آقای مهدوی به مدت۶ ماه است که به رستوران ایتالیایی مبدل شده و سرآشپز این رستوران جناب آقای رنجبر است که بر تمام غذاهای منو، نحوه سرو انواع غذا و دیگر احوالات رستوران نظارت مستقیم دارد.هیچ چیزی بدون نظر آقای رنجبر تغییر نمی‌کند. در واقع این تجربیات ایشان بوده‌است که توانسته رستورانی با چنین کیفیتی هم در طعم و هم در سرو غذا به ثمر بنشیند.
 یکی از عوامل موفقیت این رستوران کیفیت است. عاملی که برای پایدار نگه داشتن آن تلاش فراوانی می‌کنند. از محصولات تازه استفاده می‌کنند و از کارخانه‌های مورد اعتمادشان که تقریبا بیشتر محصولاتشان را از انجا تهیه می‌کنند ( کاله ) هست.
 خاص بودن این رستوران دلایلی زیادی دارد که یکی از آن‌ها فضای زیبا و سر سبز و پر گل این رستوران است فضایی که به گفته‌ی آقای مهدوی بخاطر این بنا شده است که تا افراد با خارج شدن زندگی بسته و محدود شهری در این فضا انرژی بگیرند.



هدف مهم تاسیس این رستوران و تغییر از حالت فست فود به رستوران از زبان اقای مهدوی این است که باید به روز بود و با توجه به ذائقه مردم  و پیش رفت رقبا ،  باید برای رقابت همه چیز را تغییر داد و حرفه‌ای تر شد.

منوی کامل رستوران میلاد
منوی رستوران شامل انواع خوردنی‌های خوشمزه‌است.انواع ساندویچ، پیتزا، پاستا، استیک، سالاد، سوپ، اردور

تمامی همبرگرها در رستوران بصورت تازه و دستی تهیه می‌شوند. یکی از خوشمزه ترین ها در قسمت ساندویچ منو، هات‌داگ شکم پر است که هر کسی را به وجد می‌آورد. فراموش نکنید که لازانیا را تست کنید.

پیتزاها به ۲ سبک ایتالیایی و آمریکایی تهیه می‌شود که پیتزای پپرونی تفاوت بسیار زیادی با دیگر جاها دارد.فرق ویژه آن فلفل مصرف شده در آن پیتزا هست که از خارج از ایران تهیه می‌شود و تا الان در دسترس فرد دیگری نبوده است.

استیک‌‌ها به نسبت کیفیت،  نسب به خیلی از جاهای دیگر با قیمت پایینتری تهیه می‌شود.از خاص ترین استیک این رستوران می‌توان به استیک آتشی اشاره کرد که جذابیت بسیاری برای هر کسی داشته باشد زیرا استیک در حال پخت بر روی آتش بر سر میز شما آورده می‌شود و سپس آتش آن خاموش می‌شود. اسیتک ها وزن تقریبی معادل ۲۵۰ گرم دارد  و با سه سس متفاوت سرو می‌شود.

پیش غذا خیلی وقت‌ها از خود غذا هم دلچسب تر و لذیذتر هست. منو ی پیش غذا هم به کاملی غذاست و مطمئنا نمی توانید بی تفاوت از روی آن گذر کنید.
سیب‌زمینی شکم‌پر، انواع سالاد با مواد تازه، نان سیر، نان زیتون، و انواع سوپ با طعم های مختلف



رستوران هر شب موسیقی زنده دارد و برای کسانی که تصمیم برای داشتن یک تولد خاطره‌انگیز به دنبال یک رستوران خوب هستند پیشنهاداتی دارد و در مورد نگرفتن حق میز و .. قابل توجه است. رستوران میلاد بیرو بر هم دارد و به غیر از بعضی از غذاهای خاص مانند استیک می‌توانید برای بیرون غذا سفارش دهید.


کافی شاپ رستوران میلاد هم کاملا فعال است و می‌توانید قهوه خود را در فضای زیبای رستوران میل کنید. دمنوش ها از اعضای مهم منو کافی شاپ هستند.

رستوران برای دانشجویان و افرادی که در مجتمع میلاد نور فعالیت می‌کنند ۱۵٪  تخفیف قائل است.


تلفن: 88085071 - 88085072
آدرس: شهرک غرب، مجتمع تجاری میلاد نور، همکف 2


منبع:فیدیلیو
کد خبر کیفیت و تازگی در رستوران ایتالیایی میلاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =