دو جوان، با تجربه ای بین المللی و خلاقیت های خاص جوانانه، رستورانی را در حوالی سعادت آباد راه اندازی کرده اند که ترکیب تجربه و خلاقیت آنها می تواند اکثر غذابازهای تهرانی را به داشتن رستورانی پرهیجان و البته خوشمزه امیدوار کند. رستورانی که البته الان با تنوع غذاهای مکزیکی و ایتالیایی از مشتریانش پذیرایی می کند اما در آینده نزدیک قرار است برای اولین با نوع جدیدی از غذاها و رستوران داری خودنمایی کند، سبکی که تا به حال در هیچ یک از رستوران های ایران تجربه نشده است؛ سبکی مانند سبک سوئدی!

 


گذشته و حال
شعارشان«تجربه طعم لذیذ و به یاد ماندنی غذای مکزیکی در رستوران ژیله مو است» شعاری که از همان ابتدای کار آدم را وسوسه می کند ته این لذیذ بودن غذاها را در بیاورد رستوران ژیله مو حدود یک سال و نیم پیش شروع به کار کرده ولی مدیران فعلی آن سه ماه است که رستوران را تحویل گرفته اند و از آن روز تا به حال تغییرات اساسی ای در آن ایجاد کرده اند. مثلاً اینکه همه پرسنل فعلی ژیله مو از سه ماه قبل به رستوران اضافه شده اند. این پرسنل همه دانشجو هستند یا تحصیلات بالاتر دارند که این باعث می شود از نظر چگونگی انجام امور مربوط به مشتریان و احترام به مشتری ژیله مو در سطح بالایی باشد. دیگر اینکه منوی رستوران تغییر کرده و با اینکه بیس اصلی همان غذاهای معروف مکزیکی است اما تنوع غذایی بیشتر شده و کیفیت بهتری نسبت به قبل پیدا کرده است. از تغییرات دیگر ژیله مو که بسیار مهم است، اضافه شدن نظارت ماموران وزارت بهداشت برای سرکشی رستوران است. هر هفته این مامورین برای نظارت روی طعم غذا، تمیزی و نظافت کارکنان، مواد اولیه، سس ها و .... به رستوران می آیند و این چیزیست که سلامت غذا و فضای ژیله مو را تائید می کند.

 


منو
پایه ی غذایی رستوران ژیله مو مکزیکی است. یعنی اینجا بیشتر از هر چیزی با تاکو و موهیتو و فاهیتا و ... سر و کار دارید. اما خب اگر اهل غذاهای مکزیکی نیستید و یا به اشتباه فکر می کنید این غذاها تند است و با ذائقه شما سازگار نیست، می توانید ریسک را کنار بگذارید سراغ قسمت های دیگر منو بروید. قسمت هایی که بیشتر ایتالیایی است. مثل انواع پیتزا و پنه یا همان پاستا که مدیران رستوران ژیله مو ادعا می کنند که یکی از بهترین سرآشپزهای شهر را برای پخت آن به رستوران آورده اند. جز اینها به گفته مدیران رستوران، استیک های ژیه لمو هم تعریفی اند و به امتحانش می ارزند. در منوی ژیله مو، 8 تا پیش غذای مکزیکی وجود دارد، 4 تا پیش غذای ساده، 15 تا غذای مکزیکی،6 نوع پیتزا و انواع نوشیدنی که خوردن اینها به طور میانگین برای هر نفر حول و حوش 30 تومان هزینه برمی دارند. البته اگر آن یک نفر بخواهد دلی از عزا دربیاورد و همه بخش های غذایی مثل پیش غذا، غذای اصلی، نوشیدنی و سالاد را استفاده کند.

 


پرطرفدارترین غذاها
از غذاهای پر فروش رستوران ژیله مو، مخلوط مکزیکی و بشقاب 1 و 2 است که مخلوط مکزیکی بشقابی از همه غذاهای مکزیکی رستوران است. یعنی مزه ای از انواع غذاها. ولی پیشنهاد مدیران رستوران ژیلمو کمی با این غذاها فرق دارد. آنها سالاد مخصوص، نوشیدنی رزبری، پیش غذای توستادا و غذای فاهیتای مخصوص را پیشنهاد می کنند که این آخری، ترکیبی از فیله مرغ و گوساله و سبزیجات مخصوص است.

 


آینده
مدیر فعلی ژیله مو پیش از این یک رستوران در کشور سوئد داشته و بعد از آن تجریه ژیلمو را در دست گرفته است. یکی از نکات غافلگیر کننده ژیلمو در آینده هم تلفیق تجربه قبلی آقای مدیر با تجربه فعلی است. یعنی اینکه به زودی منوی سوئدی به منوی فعلی رستوران اضافه خواهد شد که این سبک غذایی به نسبت دیگر سبک ها بسیار جدید است و چپون در ایران رستورانی در این سبک وجود ندارند ژیله مو اولین رستورانی خواهد بود که با سبک مدرن و جدیدی از شما پذیرایی می کند.

 


بیشتر بدانیم
•    ژیلمو به زبان کردی یعنی آتش زیر خاکستر.
•    رستوران ژیلمو 14 میز و 50 تا صندلی دارد.
•    اینجا دلیوری هم دارد که در محدوده شهرک و فرحزاد رایگان است، ضمن اینکه منوی دلیوری با منوی داخل یکی است ولی چون برای غذا خوردن در رستوران، 12 درصد سرویس گرفته می شود، غذای بیرون بر ارزان تر در می آید.
•    حوالی رستوران جای پارک فراوان است و موقع رفتن به ژیله مو، بابت جای پارک نگرانی ای وجود ندارد.
•    رستوران، منوی کافی شاپی هم دارد و تیرامیسو و کافه و ... هم سرو می کند.
•    معمولا حجم غذاهای ژیله مو،  بیشتر از مقدار درخواستی است و خیلی وقت ها زیاد می اید.
•    پیتزای مخلوط  ژیله مو، از بقیه پیتزاهای رستوران خوشمزه تر است و نکته جالبش اینست که خمیرش به جای شکر، با عسل درست می شود که خوش طعم تر باشد.



  تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بعد از میدان شهرداری، برج هرمزان، رستوران ژیلمو

تلفن: 22361074 - 22361073




منبع: فیدیلیو

کد خبر 25722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =