۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

فودپرس- صبح امروز تعدادی از دامداران صنعتی با حضور در شرکت پگاه تهران و دیدار با مدیرعامل، از تعامل این کارخانه با دامداران و پیگیری مجددانه دریافت ما به‌ التفاوت یارانه شیر و پرداخت به موقع آن تقدیر و تشکر کردند.


به گزارش «فودپرس»، این دامداران که روزانه حدود 400 تن شیر تولید می‌کنند بنا به اعتمادی که به پگاه تهران به عنوان خانه دوم کاری خود دارند با اشاره به حضور مستمر دامداران از دهها سال پیش یادآور شدند نزدیک به نیم قرن پیش یکی از دامداران با هدیه یک دستگاه باسکول به کارخانه شیر پاستوریزه، تعلق خاطر خود و همکاران دامدار را نشان داد.
در این مراسم مهندس احمد جریان، مدیرعامل پگاه تهران، با اظهار خرسندی از اینکه انجام وظیفه وی و مدیران و پرسنل پگاه تهران موجبات آرامش خاطر و حفظ منافع دامداران را فراهم کرده اظهار داشت خدا را شاکریم که توانسته‌ایم اعتماد شما کارآفرینان و تولیدکنندگان را همراه با رضایت خاطر مصرف‌کنندگان جلب کنیم.
مدیرعامل پگاه تهران گفت: در حال حاضر با توجه به افزایش هزینه نهاده‌ها، پیگیر جلب نظر دولت هستیم تا یارانه‌ها به نحوی اختصاص یابد که قیمت شیر بیش از این افزایش نیابد و مصرف‌کنندگان همچنان در دایره خریداران محصولات لبنی باقی بمانند.
وی با اشاره به برنامه توسعه شرکت گفت نظر به تعامل خوب دامداران در صدد هستیم ظرفیت کارخانه را تا پایان امسال از 570 تن به 600 تن و نهایتاً 700 تن در روز برسانیم.
خاطرنشان می‌سازد پگاه تهران نخستین مجموعه‌ای بود که با پیگیری‌های مستمر موفق شد مابه‌التفاوت یارانه‌های شیر را (به ازاء هر کیلو 1900 ریال) تامین و در هفتم فروردین ماه امسال به طور کامل به دامداران عرضه کننده شیر پرداخت نماید.

کد خبر تقدیر دامداران صنعتی از پگاه تهران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلطانی ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    1 1
    متاسفم برای برخی دامداران نان به نرخ روز خور