پیگیری اهداف نامزدهای پیروز چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی کشور، مهم ترین موضوعی است که سازمان مرکزی باید در سال جاری به آن بپردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران عصر امروز در پایان رای گیری و آیین اتنخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با اعلام این مطلب افزود: توجه به مقررات ملی کشاورزی، تدوین نظام گلخانه ها، تهیه اعتبار رتبه بندی، پذیرش دانشجو منطبق با نیاز و بر اساس قانون افزایش بهره وری، از جمله مهم ترین اقداماتی بود که سازمان نظام مهندسی در سال های گذشته انجام داده است .

شاهرخ رمضان نژاد با بیان برنامه های این سازمان در سال جاری افزود: مهندسی سازی، پیوند عناصر مختلف تولید و کاهش ضایعات بخش تولید محصولات کشاورزی از جمله مهم ترین برنامه‌های این سازمان در سال جاری خواهد بود که امید می رود برندگان این دوره از انتخابات در سراسر کشور آن را در دستور کار جدی قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در واقع مهندسان کشاورزی عامل توسعه بخش کشاورزی در سراسر کشور هستند، خاطر نشان کرد: هر روز مبنا و تحول جدیدی در مهندسی ایجاد می شود که مهندسی کشاورزی نیز از این موضوع مستثنی نیست.

رمضان نژاد در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: پیگیری اهداف کاندیداهای پیروز چهارمین انتخابات نظام مهندسی کشاورزی مهم‌ترین موضوعی است که در سال جاری این سازمان باید به آن بپردازد.
کد خبر درخواست اجرایی کردن برنامه های کاندیداهای پیروز انتخابات نظام مهندسی کشاورزی درسال 93

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =