بررسی ها نشان می دهد در نیمه اول سال 92 هزینه های جاری خانوار در طی 4 سال گذشته بالاترین رکورد افزایش را ثبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی سال های گذشته بیشترین میزان رشد هزینه های خانوار مربوط به سال 92 می شود. پیش از این سال 91 هم رشد قابل توجهی در هزینه های جاری را تجربه کرده بود.


کد خبر سالی که هزینه های خانوار رکورد زد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باقری ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    من با امار کار ندارم چیزی را که لمس می کنم میگم . سال گذشته بنزین بود 400 تومان وحقوق من بود 700 هزارتومان یعنی هرروز 23 هزار تومان وامسال حقوقم شد 850هزرتومان یعنی در روز 28هزارتومان و بنزین شد 700تومان . پارسال با حقوقم در روز میتونستم 57لیتر بنزین بخرم ولی امسال 40 لیتر یعنی در ماه منهای 17 لیتر ودرسال منهای 204لیتر . تمام اجناس در بازار نیز باتوجه به ان گران شده حال شما بفرمایید پاسال بهتر بود یا الان مهمتر اینکه دولت اگر هرسال 20 در صد به حقوق من اضافه کنه بعد از 4سال خواد شد تقریبا یک میلیون چهار صد هزار تومان و بنزین که میگن باید به قیمت فوب خلیج فارس برسد خواهد شد لیتری 3هزار تومان که اون موقع من فقط میتونم درروز 15 لیتر بنزین بگیرم و................ هرسال دوستان میان در مورد تورم با هم بحث میکنیم ونتیجه همان میشه که من میگم نه دولت .
  • علی ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    کسی از این جدول سر درآورد
  • محمد فربد ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اقای باقری برادر من مگر شما فقط بنزین مصرف میکنی؟ باید سهم هر یک از مصارف را در میزان رشد قیمت محاسبه و بعد جمع اثرات را ملاحظه کنی .