فود پرس - دولت در سال جاری سیاست تولید اشتغال و سیاست رفاهی را به طور توامان پیگیری و اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار «فود پرس»، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاحیه کارخانه تولید شیرخشک و محصولات پودری شرکت پگاه آذربایجان شرقی ضمن بیان مطلب فوق افزود: برنامه امنیت غذایی و مبارزه با فقر مطلق از اولویت های سیاست رفاهی دولت است.
وی با اشاره به احیای شورای عالی رفاه خاطرنشان کرد: دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها ، امنیت غذایی را در اولویت کاری خود قرار داده و برای مقابله با فقر برنامه‌هایی در دستور کار قرار دارد.
ربیعی گفت: تاکنون 800هزار کودک دچار سوءتغذیه در کشور شناسایی شده است.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین  با اشاره به تغییر سبک لبنیات در کشور تصریح کرد: سبک مصرف لبنیات در شهرهای مختلف متفاوت است و باید سیاستی اتخاذ شود تا دسترسی مردم به شیر و لبنیات با سهولت بیشتری انجام شود.
وی شیر را محصولی بدون جایگزین در سبد غذایی مردم دانست و گفت: ترویج مصرف شیر و لبنیات در کشور نیازمند برنامه ریزی است.
ربیعی با بیان اینکه بسته بندی محصولات لبنی در وضعیت مطلوبی قرار دارد به مدیران صنایع لبنی توصیه کرد به قیمت، کیفیت، بسته بندی، ذائقه و تنوع محصولات به صورت توامان توجه داشته باشند.

نوستالوژی شیری ربیعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان خاطراتی از دوران کودکی اش پرداخت و گفت: عکس شیر بر روی شیشه شیر بخشی از نوستالوژی دوران کودکی است و مصرف شیرهای شیشه ای به خاطرات دوران کودکی ما گره خورده است.
وی افزود: در دوران کودکی و به اصرار مادر بخشی از پول توجیبی را صرف خرید شیرهای شیشه ای و محصولات لبنی می کردیم.

























کد خبر وزیر کار در آیین گشایش کارخانه محصولات پودری پگاه آذربایجان شرقی سبک مصرف لبنیات در حال تغییر است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =