صنایع غذایی> رییس انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیمو به مصرف‌کنندگان تاکید کرد: از خرید هرگونه آبلیمو در ظروف شیشه‌ای و پلاستیکی بدون مشخصات و برچسب خودداری کنند.

مجید حجتی گفت: با توجه به دستور رییس مرکز سلامت محیط کار و مدیر کل سازمان غذا از 15 بهمن ماه کلیه‌ آبلیمو‌های بدون مشخصات را که اغلب در میادین تره‌بار، میوه و سبزی‌فروشی‌ها یا سوپرمارکت‌ها به نام آبلیموی طبیعی به فروش می‌رسیدند، توسط کارشناسان وزارت بهداشت و بازرسان انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیموی ایران نمونه‌برداری شدند و در نتایج حاصله از نمونه‌برداری بازرسان انجمن مشاهده شد که تمامی این آبلیموها دارای کپک و مخمر، آلودگی میکروبی بوده و کاملا غیراستاندارد هستند.

وی تصریح کرد: این آبلیموها بدون داشتن هیچ‌گونه ماشین‌آلات شست‌وشو، بسته‌بندی و پاستوریزاتور به صورت دستی و در شرایط کاملا غیربهداشتی در ظروف دست دوم پر و بسته‌بندی می‌شوند و بعضا از کنستانتره لیمو یا محصولی به نام بنیان لیمو استفاده می کنند و با قیمت گزاف به عنوان آبلیموی طبیعی فروش می‌شوند.

رییس انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیمو درخواست کرد که مصرف‌کنندگان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با شماره 26601751 تماس بگیرند.

منبع:ایسنا
کد خبر 03ce117030c84ee0957b94a037047ff2

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =