صنایع غذایی> نخستین سمیتئاتر سکوت در خانواده با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و در یازدهم تیرماه سال جاری با حمایت شرکتهای صنایع غذایی برگزار می شود.

به گزارش اقتصاد غذا ،‌دکتر زینب حبیبی تبار مدیرعامل موسسه پدیده تبار گفت: نخستین سمتئاتر سکوت در خانواده با استقبال معاونت امور زنان و خانوداه ریاست جمهوری و حمایت سرکار خانم دکتر مولاوردی در روز یازدهم تیرماه سالجاری و در سالن اجتماعات مجموعه ایوان شمس برگزار خواهد شد و خانم دکتر مولاوردی سخنران کلیدی این سمیتئاتر هستند.
حبیبی تبار گفت: در دنیای مدرن امروزی ایجاد روابط موثر بین اعضای یک خانواده به عنوان رکن اصلی در پایه گذاری یک جامعه مطلوب به حساب می آید و از این رو اهمیت آموزش روابط بین فردی در خانواده ها همیشه به عنوان  دغدغه مهمی از سوی مسولان و مربیان جوامع یاد می شود.
وی با اشاره  به نوع و نحوه آموزش مطالب علمی و تربیتی به روش اجرای تخصصی تئاتر و تاثیرگذاری متفاوت آن در مخاطب هدف تصریح کرد: سمیتئاتر در حقیقت به اصل موضوع آموزش می پردازد که در فضای کاملا متفاوت و در قالب اجرای تئاتر بر روی صحنه در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.
وی برخی از محورهای مهم سمیتئاترسکوت در خانواده  را موضوعاتی چون ارتباط امروزی در خانواده ها و نحوه برقراری روابط، شکستن سکوت در دنیای مدرن و ایجاد ارتباط صحیح در بین اعضای خانواده، تاثیر تکنولوژی درمدیریت و برنامه ریزی خانواده و نمایش راهکارهای مناسب در نحوه مدیریت این رویدادها برشمرد  و سخنرانی سرکارخانم دکتر صفایی مقدم روانشناس اجتماعی را به عنوان بخش پایانی برنامه عنوان کرد.

حبیبی تبار در پایان به بخش ویژه جشنواره  و اعلام نام برندگان جشنواره هنری سکوت در خانواده نیز اشاره کرد و همچنین از حضور تنی چند از شخصیتهای جامعه علمی از جمله دکتر طباطبایی عضو شورای راهبردی توسعه و  بهروز فروتن مشاور عالی کانون انجمنهای صنایع غذایی ایران خبر داد که مخاطبان می توانند برای دریافت هرگونه اطلاعات تکمیلی به سایت موسسه www.padidehtabar.com مراجعه کنند.

گفتنی است صنایع غذایی بهرنگ، لی لی  پوت، دامداران و چای دماوند، مجتمع کشت و صنعت جینوورا شرکت بین المللی پدیده تبار را در برگزاری سمیتئاتر سکوت در خانواده همراهی مالی می کنند.

لازم به ذکر است که این سمیتئاتر در روز 11 تیرماه سال 1394 در از ساعت 15 الی 21 همراه با مراسم پرفیض افطاری در سالن ایوان شمس برگزار می گردد.
کد خبر 0947eb34de3f412c81f3e980ec489f79

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =