آرش نبی زاده، مدیرعامل جدید اتحادیه سراسری ماهیان سردابی در نخستین اظهار نظر پس از انتخاب خود به این مسوولیت، حمایت از حقوق تولیدکنندگان خسارت دیده بابت بیماری اخیر و فراگیرکردن اتحادیه را از مهم ترین اولویت های کاری اتحادیه عنوان کرد.


به گزارش ایانا، اعضای هیات مدیره اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی با اکثریت آراء، آرش نبی زاده از تولیدکنندگان با سابقه ماهیان سردآبی را به عنوان مدیر عامل این اتحادیه انتخاب کردند.

آرش نبی زاده، مدیرعامل اتحادیه سراسری ماهیان سردابی در نخستین گفتگوی خود با خبرنگار ایانا در خصوص برنامه های این اتحادیه گفت: حمایت از حقوق تولیدکنندگان خسارت دیده بابت بیماری اخیر و فراگیرکردن اتحادیه از مهم ترین اولویت های کاری اتحادیه است.

وی اجرایی کردن "طرح کدینگ" مبنی بر نظارت کامل بر مراحل تولید شامل تکثیر بچه ماهی، تولید، فروش و حتی قیمت گذاری انواع ماهیان سردآبی، برآورد میزان خسارت پرورش دهندگان و هماهنگی با دستگاه های دولتی از جمله سازمان شیلات، سازمان دامپزشکی، بانک های عامل و صندوق بیمه محصولات کشاورزی برای جبران خسارت تولیدکنندگان بیماری، نظارت بر صدور مجوزها و حفظ فواصل بهداشتی در ساخت استخرها و تامین سرمایه در گردش و استمهال وام پرورش دهندگان خسارت دیده را از دیگر برنامه های اتحادیه ماهیان سردآبی دانست.
کد خبر 0dd34c59e4ab457aa739e88c6e06b12f

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اجمدرضا محمودی ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    1 0
    آرزوی توفیق روز افزون برای شما دارم
  • کوروش دشتستانی ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    باكمال تاسف و تاثر مطلع شديم همكار پيشكسوت جناب آقاي مهندس عزيز نبي زاده ( كارشناس اسبق اداره كل نظارت بر طرحها ) دارفاني را وداع نموده اند. ضمن عرض تسليت به اين مناسبت از خداوند متعال براي آن مرحوم علو درجات و رحمت و آمرزش و براي خانواده و بستگان صبر و شكيبايي مسئلت داريم.