صنایع غذایی> اقتصاد غذا - طی اطلاعیه ای از سوی ستاد برگزاری،  آخرین مهلت جهت ارائه مدارک ثبت نام قطعی در نمایشگاه بین المللی اگروفود 2016 اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا«فودپرس»، با توجه به تکمیل ظرفیت سالنهای بخش فود، بدینوسیله از کلیه متقاضیان محترمی که نسبت به رزرو اینترنتی غرفه در گروه فود در روز یکشنبه 29 قروردین اقدام نموده اند، تقاضا می گردد، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 31 فروردین 1395 نسبت به ارائه کلیه مدارک لازم جهت ثبت نام قطعی در نمایشگاه مندرج در صفحه 6 دفترچه اطلاعات ثبت نام اقدام فرمایند. در غیر اینصورت با توجه به کثرت متقاضیان، غرفه های رزرو شده توسط ایشان در روز چهارشنبه  1  اردیبهشت کنسل گردیده و در اختیار سایر متقاضیان قرار خواهد گرفت.

ضمنا" از کلیه متقاضیانی که به هر دلیل در موعد زمانی مقرر موفق به جانمائی اینترنتی غرفه و ثبت نام در نمایشگاه نگردیده اند تقاضا می گردد درخواست کتبی خود را  با پر کردن فرم-1 ثبت نام (صفحه 9 دفترچه اطلاعات ثبت نام) با قید گروه کالائی و متراژ تقریبی موردنظر در اسرع وقت به ستاد برگزاری نمایشگاه ارائه  نمایند تا درصورت انصراف یا حذف هریک از مشارکت کنندگان ثبت نام شده در گروه کالائی مرتبط با زمینه فعالیت متقاضی، به ترتیب اولویت زمانی دریافت درخواستها توسط ستاد برگزاری در صورت امکان نسبت به جایگزینی متقاضیان جدید اقدام گردد.

 امکان واگذاری غرفه در سالن تنها در صورت انصراف یا حذف هریک از مشارکت کنندگان در سالن ها بر مبنای گروه کالائی امکان پذیر خواهد بود.
کد خبر 12cdefe467f34cc38a122a74f384df69

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =