صنایع غذایی> اقتصادغذا - مجمع عمومی عادی و فوق العاده کانون انجمنهای صنفی صنایع غذایی ایران به منظور تصویب صورتهای مالی و همچنین تجدید انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس روز چهارشنبه 1399.5.01 در محل کانون برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، در حالی که بحث کرونا و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا باعث شده بسیاری از تشکل ها از جمله تشکل های صنعت غذا نتوانند مجامع سالانه خود را برگزار نمایند و انتخابات هیات مدیره آنها با تاخیر مواجه شده است کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران در نظر دارد بنا بر آگهی منتشر شده در روزنامه اطلاعات مورخ 1399.4.15 مجمع عادی و فوق العاده خود را به منظور تجدید انتخابات اعضای هیات مدیره  و بازرس برگزار نماید.
بنا بر این گزارش این در حالی که تا صبح امروز بسیاری از اعضای کانون از برگزاری مجمع در این تاریخ بی اطلاع بوده اند و دعوتنامه و تصویر آگهی مجمع صبح امروز و تنها چهار روز مانده به برگزاری مجمع از طریق نمابر به دستشان رسیده است. هرچند آگهی مجمع در تاریخ 15 تیر ماه در روزنامه اطلاعات منتشر شده اما تاریخ دعوتنامه کانون به امضای دبیر کل  10 روز بعد از انتشار آگهی یعنی 99.4.25 تهیه شده و در تاریخ 28 تیرماه (امروز) نیز برای اعضا ارسال شده است.
این موضوع در حالی اتفاق افتاده که معمولا پس از انتشار آگهی در نشریات متن آگهی و دعوتنامه حضور در مجمع برای اعضا ارسال می شود اما اینبار دبیرخانه کانون ارسال نامه دعوت را تنها چهار روز قبل از مجمع انجام داده است.




کد خبر 170ccfaabd2c42fa927510a1362e86b9

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =