موادغذایی> اقتصادغذا - با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده شرکت‌های زرماکارون و آرد زر تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فودپرس»، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر شنبه در آیین اهدای تندیس نقره و برنز به شرکت های زرماکارون و آرد زر اعلام کرد که واحدهای تولیدی و صنعتی کشور که ۱۰ تندیس طلایی دریافت کنند، افزون بر تندیس بلورین، ناظر افتخاری شورای سیاستگذاری حمایت از حقوق مصرف کننده خواهند شد.

علیرضا تابش افزود: دریافت  ۱۰ تندیس طلایی باید به صورت مستمربوده تا این گونه واحدها موفق به دریافت تندیس بلورین و حق نظارت  افتخاری شوند.
وی ادامه داد:  این گونه واحدهای تولیدی به عنوان ناظر افتخاری با حق رای شورای سیاستگذاری حمایت از حقوق مصرف کننده خواهند شد تا از ظرفیت و توانمندی آنها استفاده شود.
رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکننده، با اشاره به اینکه تندیس سازمان حمایت از مصرف کننده بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای از شرکت ها و فقط بر اساس شاخص ها اهدا می شود، از مردم خواست از  مراکزی که حق مصرف‌کننده را به لحاظ خدمات پس از فروش، قیمت و رسیدگی به شکایات، رعایت می کنند  مورد  حمایت خود قرار دهند.
وی بیان داشت: حمایت مردم از واحدهای تولیدی نمونه، فرهنگ مشتری مداری و تولید انبوه و باکیفیت  را در کشور فراگیر خواهد کرد.
تابش با قدردانی از دست اندرکاران  گروه صنعتی و پژوهشی زر اظهار داشت: این مجموعه افزون بر تولید، گام های موثری در جهت محرومیت‌زدایی و آبادانی کشور برداشته و توجه به حقوق مصرف کنندگان در اولویت کاری آن است.
رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده با اشاره به اینکه ۲ شرکت گروه صنعتی و پژوهشی زر موفق به کسب تندیس حمایت از مصرف کنندگان شده‌اند، اظهار داشت: شورای سیاستگذاری حمایت از حقوق مصرف کننده متشکل از هشت دستگاه بر اساس معیارها و بررسی شاخص‌های عمومی و تخصصی سال ۹۸ تندیس نقره و برنز  را به ۲ مجموعه زرماکارون و آرد زر اهدا کرد.
وی بیان داشت:  نگاه به سلایق مصرف کنندگان  خارجی و داخلی باید اولویت کاری واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گیرد.
مدیر عامل گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز اظهار داشت: توجه به حقوق مصرف‌کنندگان و قیمت‌گذاری و رعایت کیفیت سرلوحه گروه صنعتی و پژوهشی زر  قرار گرفته است.
محسن امینی گفت: مجموعه زر به عنوان صنعتگر متعهد افزون تولید با کیفیت و عرضه محصولات ارزان به بازار مصرف، به عنوان  بازوی دستگاه های اجرایی در خدمات رسانی به مردم عمل می کند.
وی همچنین این قول را داد که  این مجموعه با تولید محصول با کیفیت و افزایش ظرفیت تولید و کار سیستماتیک و علمی تعامل خوبی با سازمان حمایت و دستگاه های نظارتی و اجرایی داشته باشد.
کد خبر 1917a50528bb45dc91056b250576b2d3

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =