فود پرس - معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت: قیمت جدید آرد و نان در تهران عصر امروز تعیین می شود.

نعمت‌اله ترکی در گفت و گو با فارس در خصوص تعیین قیمت آرد و نان در استان تهران گفت: عصر امروز قیمت آرد و نان برای استان تهران تعیین می شود.

وی در واکنش به این سوال که قیمت پیشنهادی در چه حدودی است، گفت: بر اساس قیمت تضمینی گندم که دولت تعیین کرده است قیمت آرد و نان نیز تعیین می شود.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: استانداران در خصوص قیمت آرد و گندم هر استان تصمیم‌گیری می‌کنند و اینکه قیمت گندم به بالاتر از قیمت 420 تومان عرضه می‌شود خیلی خوب است.

همچنین عباس قبادی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که قیمت جدید گندم و آرد از چه زمانی اجرایی می‌شود گفت: در هر استان کمیته‌ای تشکیل شده است که با مسوولیت استانداران قیمت گندم و آرد تعیین شود.

وی در واکنش به این سوال که گزارش فارس حکایت از فروش گندم در بازار آزاد به قیمت 440 تومان است، اظهار داشت: این خیلی عالی است و هدف دولت و قانون آن است تا خرید و فروش گندم و آرد توسط بخش خصوصی و قیمت رقابتی در بازار باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت خرید تضمینی گندم حداقل قیمت است و مفهوم آن این است که اگر کشاورزی نتوانست به بالاتر از آن قیمت گندم خود را بفروشد با قیمت 420 تومان به دولت بفروشد.

 

کد خبر 19244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرابی ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    1 1
    ایااردازاد میشودچون اگراردازادشودرقابت برای کیفیت بهترنان میشود