فود پرس- نمايشگاه بين المللي صنايع غذايي حلال و بزرگترين گردهم آيي مسلمانان و خريداران محصولات غذايي حلال در قلب اروپا 9 تا 11 آذر ماه 1391/   29 November – 1 December, 2012  در مرکز نمایشگاهی برکسل برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ما، ايران در نزد كشورهاي مسلمان، به عنوان يك كشور صنعتي شناخته شده و محصولات غذايي ايران نيز همواره مورد توجه تمام مسلمانان جهان است. بواسطه ارگانيك و حلال بودن و همچنين تنوع و كيفيت بالاي محصولات غذايي ايران، خريدارن بسياري در بازارهاي حلال علاقه مند به خريد و انجام معاملات دراز مدت با ايرانيان هستند. 
بلژيك در چهارراه كشور هاي اروپايي و مابين لندن، پاريس، برلين و آمستردام، به عنوان بهترين محل براي اين نمايشگاه انتخاب شده است تا بتواند دسترسي لازم را براي مسلمانان و خريداران اين قاره ايجاد نمايد. حضور در اين نمايشگاه فرصت بي نظيري است تا بتوان با خريداران اروپايي محصولات غذايي حلال، ملاقات و مذاكره نمود و به سادگي از طريق كانالهاي حرفه اي توزيع كالا، وارد بازار اروپا شد. فرصتي كه شايد در ديگر نمايشگاههاي معتبر اروپايي، بواسطه تنوع كشورها و محصولات ارائه شده ايجاد نشود.
 جهت رزرو غرفه و مشاوره با تلفن‌هاي زير تماس حاصل كنيد:
88316542 - 88829455
www.eurohalalmarket.com
کد خبر 19486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =