فود پرس – اولین جشنواره "فروش مواد غذایی ایران در قطر" و جشنواره "غذای خوب برای همه" که قرار بود توسط کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران برگزار شود لغو شد.
به گزارش خبرنگار ما، "جشنواره غذای خوب برای همه" که ابتدا قراربود زمستان سال گذشته در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران برگزار شود به دلیل عدم استقبال شرکت های صنایع غذایی و تامین نشدن هزینه های اجرا برگزار نشد.
بنا بر این گزارش طی روز های اخیر نیز جشنواره فروش مواد غذایی ایران در قطر که قرار بود 30 خرداد ماه تا سوم تیرماه در پایتخت ثروتمند ترین کشور جهان برگزار شود  به دلیل ضعف مجری در هماهنگی های لازم و عدم استقبال برندهای صنعت غذا لغو شد. جشنواره ای که به نظر می رسید با  توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود از جمله آشنایی با بازار کشور قطر به عنوان ثروتمند ترین کشور جهان، وجود اشتراکات فراوان در زمینه های دینی، تاریخی و فرهنگی بین دو کشور و برگزاری جشنواره قبل از ماه مبارک رمضان  بتواند نقطه عطفی در برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های نه چندان  موفق و شکست خورده کانون صنایع غذایی باشد که این فرصت نیز از دست رفت.
در همین حال چندی پیش نیز دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی با یکی از مدیران سرشناس صنعت روغن نباتی اقدام به تاسیس شرکت بازرگانی و مشاوره ای  خدمات مدیران کرده بود تا علاوه بر استفاده از ارتباطاتش در کانون و سایر تشکل ها بتواند لااقل با برگزاری دوره های آموزشی و تورهای مختلف در کشورهای خارجی ارتباط خود را با مدیران صنعت غذا بهبود بخشد که به نظر می رسد این اقدام نیز موثر واقع نشده است.
گفتنی است این برنامه ریزی های غلط و لغو مراسم هایی ازاین دست با اینهمه سر و صدا آنهم از سوی تشکلی نظیر کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران باعث بدبینی بیش تر مدیران و فعالان صنعت غذا به جشنواره ها و نمایشگاه ها خواهد شد.
                                                     
کد خبر 19698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =