فود پرس - شانزدهمین نمایشگاه بین المللی غذا و نوشیدنیها، رستوران و هتل در تاریخ 14 تا 16 نوامبر 2012 - 24 تا 26 آبان 1391 در شانگهای چین برگزار می شود.
فرصتی استثنایی برای حضور در بزرگترین بازار مصرف جهان
حضور بیش از 1110 شرکت کننده از77  کشور
شرکت بیش از 29000 خریدار و بازدید کننده حرفه ای از سراسر چین
 
fبه گزارش فودنا،چین در سالیان اخیر بواسطه حجم بالای صادرات، رشد ارزشمندی را در اقتصاد خود تجربه کرده و متعاقباً شهروندان آن نیز ثروت قابل ملاحضه ای را به دست آورده اند و به دنبال تنوع در محصولات غذایی جدید هستند.   
به دلیل مدیریت حرفه ای، قدمت و اعتبار این نمایشگاه، خریداران شناخته شده و معتبر شانگهای و سایر شهرهای چین، برای بازدید از این رویداد، برنامه ریزی خاصی دارند تا بتوانند تولید و عرضه کنندگان جدید را ملاقات و محصولات متنوع را شناسایی و برای توسعه تجارت خود در داخل سرزمین چین و همچنین در شبکه تجارت بین الملل خود برنامه ریزی کنند.
این سرزمین به عنوان بزرگترین بازار مصرف جهان، به حدی متنوع و گسترده است که محصولات غذای ایرانی به راحتی می توانند برای خریداران خود برنامه ریزی نمایند.ارگانیک و سالم بودن محصولات غذایی ایرانی، همواره مورد نظر خریداران این منطقه است و با استفاده از این فرصت، می توان به شبکه خریداران بین المللی شانگهای وارد شد و برای سفارشات قابل توجه برنامه ریزی نمود.
 
فرصتها به سادگی تکرار نمی شوند، پس همین امروز برنامه ریزی کنید
جهت رزرو غرفه و مشاوره با تلفن‌های زیر تماس حاصل کنید:
88316542 - 88829455
www.fhcchina.com
کد خبر 19716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =