فود پرس – مجمع عمومی عادی سالانه کانون انجمن های صنایع غذایی ایران وابسته به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما، در این مجمع که به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرس برگزار شد پس از شمارش آراء جمشید مغازه ای، ابوالحسن خلیلی، محمدرضا هاتفی مینایی، مانی جمشیدی، محمدرضا مرتضوی، کاوه زرگران، پیمان فروهر، مجید پارسایی و حسین مجرد به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و مسعود عبادی پور به عنوان بازرس  انتخاب شدند.
گفتنی است تغییرات اعضای هیات مدیره در این دوره چشمگیر بوده  و افراد جوان وتازه نفس در اعضای هیات مدیره کانون حضور دارند.
لازم به یادآوری است که مانی جمشیدی از روزنامه نگاران سرشناس اقتصادی در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی به حساب می آید که علاوه بر حضور در تشکل های صنایع غذایی، بیش از یک دهه سمت های مختلفی در روزنامه هایی نظیر آسیا، ابرار اقتصادی، جهان صنعت، اقتصاد پویا، صبح اقتصاد، سردبیری هفته نامه دنیای سبز و مدیریت تحریریه ماهنامه اقتصاد سبز را بر عهده داشته است.

 
کد خبر 19862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا اکبری ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    2 0
    ضمن تبریک به کلیه اعضا جدید به خصوص مانی جمشیدی عزیز. امیدوارم که در این دوره جدیدی که در زندگی شما شروع شده است بتوانید بیش از گذشته پرتلاش تر و اثرگذار تر واقع شوید.