کارگروه توسعه نان صنعتی با هدف شناخت موانع و مشکلات موجود نان صنعتی در کشور وارایه راهکارهای اصولی با مسئولیت شرکت بازرگانی دولتی ایران در محل معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری تشکیل شد.

عباس فراهانی - مدیر طرح توسعه نان صنعتی، با اعلام خبر بالا به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: به منظور تحقق ماده 110 قانون برنامه پنجساله پنجم، این کارگروه موارد پیش بینی شده در این ماده - اصلاح ساختار تولید، بهبود فرایند و توسعه وتولید انواع نانهای با کیفیت و بهداشتی متناسب با ذائقه و فرهنگ مردم- را عملیاتی می‌کند.

فراهانی تصریح کرد: همچنین این کارگروه شرکت بازرگانی دولتی ایران و دفتر ماشین سازی و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت راملزم کرد تا از وضعیت موجود واحدهای تولید نان صنعتی اعم از ظرفیت های اسمی و عملیاتی و مسایل و موانع موجود، جهت بررسی در جلسه آتی گزارشی جامع ارایه كنند.

مدیر طرح توسعه نان صنعتی تاکید کرد: مسئولیت کارگروه با تایید اعضاء به شرکت بازرگانی دولتی محول شد.

به گزارش ايسنا، ملکوتی خواه، کریم پور و میرجانی از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رياست جمهوري، فروتنی و بهشتی پورازمعاونت صنایع و امور اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت و عبدوس، روانبخش و چراغی از شرکت بازرگانی دولتی ایران به عنوان اعضای این کارگروه به بررسی چارچوبهای حمایتی از واحدهای نان صنعتی می پردازند.

کد خبر 20231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =