۰ نفر
۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۶
واردات قاچاق، انرژی هایپ را می گیرد.
امیر شهاب حجازی، معاون مدیر عامل شرکت صداقت پیشه فارس  ضمن اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر نوشیدنی‌های انرژی‌زای هایپ با 4 طعم در بازارهای کشور توزیع می شود و به عنوان قدیمی ترین نوشیدنی انرژی زا جایگاه واقعی خود را بین مصرف کنندگان اعم از خاص و عام حتی در شهرستان‌ها نیز دارا می باشد.
وی با اشاره به اینکه شرکت، در زمینه تبلیغات با فکرعمل می کند افزود: ما برای تبلیغات کار اسپانسری برخی تیمهای ورزشی که به انرژی بیشتری نیاز دارد نظیراسکی، پینت بال را انجام می‌دهیم که نفع آن دو جانبه است یعنی هم ورزشکاران منتفع می شوند و هم شرکت.
حجازی ضمن مثبت ارزیابی کردن تمهیدات واردات گمرکی به جای واردات قاچاق افزود: برخی هزینه‌های وارده به کالاهایی که از طریق گمرک وارد کشور می شود به نوعی باعث افزایش قیمت تمام شده محصول می شود. به عنوان نمونه اخذ طرح شبنم و یا طرح اصالت و... باعث بالا رفتن هزینه‌های واردات می شود و این در حالی است که کالای قاچاق بدون پرداخت این هزینه‌ها با زیر قیمت در بازارعرضه می شود و نهایتاً مصرف کننده ترجیح می دهد، کالای ارزانتر را خریداری کند و این تعرفه‌ها و هزینه‌های اضافی در واقع برندها را تضعیف می کنند، البته باید تاکید کرد که قوانین گمرکی لازم هستند اما روشهای صحیح تر و کارامد تر از سوی کارگزاران و قانون گزاران به واردات قانونی کمک می کند.
mbanews
کد خبر 20581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =