فود پرس - در مراسمی با حضور غلامرضا کاظمی دینان استاد دانشگاه و دبیرکل کنفرانس روابط عمومی، صنعت و تولید ملی، مدیران، کارشناسان و دست اندرکاران دبیرخانه، از پوستر کنفرانس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ما، دبیرکل کنفرانس روابط عمومی، صنعت و تولید ملی در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری این کنفرانس، آغاز مسیر پر پیچ و خم برای نقش آفرینی مؤثرتر و کارآمدتر روابط عمومی های واحدهای صنعتی در جامعه خواهد بود افزود: فراهم کردن زمینه بحث های تخصصی میان نخبگان و اندیشمندان حوزه روابط عمومی با هم از یک سو و با مدیران ارشد صنعتی از سوی دیگر، از اهداف مورد انتظار در برگزاری کنفرانس است.

وی ادامه داد: در اینکه مدیران صنعتی باید شرایط لازم برای ایفای وظایف حرفه ای در حوزه روابط عمومی را برای مدیران و کارشناسان این بخش مهم سازمان، فراهم کنند تردیدی نیست اما خانواده روابط عمومی نیز باید بداند تخصص و مهارت های حرفه ای و ارتباطی، زمینه اعتماد و تفویض اختیار بیشتر از سوی مدیران ارشد را به واحدهای روابط عمومی فراهم خواهد کرد.

کاظمی دینان با بیان اینکه مدیران ارشد سازمان ها از داشتن مدیران و کارشناسان آگاه روابط عمومی در سازمان خود بر می بالند تأکید کرد: هیچ مدیر ارشدی از داشتن روابط عمومی قوی، پشیمان نخواهد بود.

این استاد روابط عمومی دانشگاه، با انتقاد از کسانی که دلایل عقب ماندگی و تأخیر تاریخی در ارتقای عملکرد روابط عمومی ها را صرفاً متوجه مدیران ارشد سازمان ها می دانند افزود: قبل از هر چیز باید به این فکر کنیم که ما چه کرده و چه می کنیم؟

وی با تقدیر از مجریان و حامیان این کنفرانس گفت: باید از تمام رسانه هایی هم که از خرداد ماه سالجاری و از زمان افتتاح دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی و صنعت به انتشار اخبار این کنفرانس می پردازند تشکر کنیم. وی همچنین از علی شوقی بنام هنرمند طراح پوستر کنفرانس تشکر کرد.

در این مراسم شوقی بنام نیز با تشریح ویژگی های پوستر رونمایی شده گفت: تلاش بنده این بود که پیوند میان روابط عمومی و صنعت در کنار مفاهیم و عناصری که مدنظر برگزار کنندگان کنفرانس بود به مخاطب، منتقل شود.

شوقی بنام گفت: جنس و روح صنعت، سخت و جنس و روح ارتباطات، نرم است و حق بدهید تلفیق دو جنس و روح متفاوت با هم کار آسانی نیست. وی ابراز امیدواری کرد طراحان و هنرمندان با نقد این اثر، زمینه تولید آثار قوی تر بصری در زمینه صنعت و روابط عمومی را فراهم کنند.

گفتنی است شرکت‌های صتسا، ویستابست، بانک ملی ایران، بانک توسعه تعاون، مؤسسه مالی و اعتباری مهر، خانه صنعت، معدن و تجارت، برج‌های طلایی کیش، شرکت ساماندهی صنعت اسب ابرش، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، خبرگزاری‌های رسمی کشور، خبرگزاری بین المللی پیام کوتاه نسیم و روزنامه‌های دنیای اقتصاد، اعتماد، خراسان، جهان اقتصاد، عصر اقتصاد، کار و کارگر، تفاهم، حمایت و هفته‌نامه‌های عصرارتباط، دنیای نوین کسب‌و‌کار، جوان ری، ماهنامه‌های صنعت حمل و نقل و مدیریت ارتباطات و انتشارات سیمای شرق در برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی مشارکت دارند.

این کنفرانس بیستم شهریور در هتل المپیک تهران و با حضور استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی برگزار خواهد شد.
کد خبر 20617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =