۰ نفر
۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۴

نمایشگاه بین المللی سه سالانه صنایع نان و شیرینی "ایبا"(iba) از جمله مهمترین نمایشگاه های تجاری جهان در این صنعت محسوب می شود که هر 3 سال یکبار بیش از یک هزار شرکت کننده را گردهم می آورد. این نمایشگاه از 26 تا 31 شهریور ماه سال جاری(16 تا 21 سپتامبر 2012) در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود و بزرگترین خمات و امکانات رفاهی را برای سکونت شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان فراهم آورده است. ارایه جدیدترین روشهای نوین و ابداعات در حوزه تولید نان و شیرینی پزی از مهمترین قابلیت های این نمایشگاه است که آن را به یکی از معتبرترین نمایشگاه های این حوزه تبدیل کرده است. از دیگر قابلیت های نمایشگاه iba این است که متخصصان و تولیدکنندگان بزرگ و حرفه ای تا فروشنده و عرضه کنندگان جز در صنعت شیرینی پزی، کیک و موادغذایی رستوران و هتل ها نیز از سراسر جهان در آن حضور یافته و محصولات جدید خود را عرضه می کنند. به طورمعمول بیش از 70 هزار بازدیدکننده حرفه ای از 157 کشور جهان در نمایشگاه "ایبا 2012" حضور می یابند.

مزیت های مالی نمایشگاه "ایبا"

نشست با بزرگترین متخصصان و دست اندرکاران صنعت نان، تصمیم گیری درخصوص چگونگی ارایه استراتژی های خطوط تولید نان و شیرینی، بررسی اهداف مالی و گردهمایی مالیاتی و سوددهی تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان صنعت نان و شیرینی از مزیت های مالی نمایشگاه بین المللی سه سالانه "ایبا" به شمار می رود. چراکه هریک از این نشست ها دربرگیرنده فهرست مالی اختصاصی است که مخارج، درآمد و سوددهی سالانه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این حرفه را به طور دقیق برآورد می کند. قیمت گذاری استاندارد 2012 محصولات نان، شیرینی و فرآورده های آن و رقم سوددهی محصولات باتوجه به این قیمت گذاری از دیگر مزیت های مالی نمایشگاه است که به طور جدی قیمت محصولات و نوع عرضه آنها را تحت کنترل قرار می دهد.

خدمات رسانی نمایشگاه "ایبا"

تجهیزات نانوایی، تنورهای نان، تجهیزات قنادی، مواد اولیه نان و شیرینی، فرآورده های غذایی منجمد، چگونگی حفاظت از محیط زیست، دکوراسیون نانوایی و قنادی ها، ماشین آلات پخت نان و فرآوری های شیرینی جات، ماشین آلات تولید بستنی، ماشین آلات بسته بندی، بهبودسازی کیفیت نان و محتویات، دستگاه های ساخت کافی و قهوه، فرآوری های خنک نگاه داشتن محصولات نان و شیرینی، دستگاه های برش و پرداخت نهایی نان، ساخت و استقرار فروشگاه های عرضه محصولات نان و شیرینی و تاسیسات تبادل اطلاعات تولید محصولات از خدمات عرضه شده در نمایشگاه سه سالانه "ایبا" است.

خمات فنی و مطبوعاتی برای غرفه داران

پرتال های تبلیغاتی و اطلاع رسانی برای هریک از غرفه داران و شرکت های بزرک تولید و عرضه محصولات نان و شیرینی درنظر گرفته شده که آنها از این طریق می توانند از خدمات فنی و وطبوعاتی ویژه غرفه داران بهره مند شوند. هریک از شرکت کنندگان می توانند با استفاده از یک غرفه با نام اختصاصی خدمات فنی، هرگونه پوستر، کاتالوگ یا سیستم های نرم افزاری تبلیغاتی خود را در سالن یا محوطه برگزاری نمایشگاه آماده کرده و در معرض نمایش بگذارند. یک تیم متخصص تبلیغات و کارشناسی بازرگانی در این غرفه اختصاصی مستقر هستند تا هرگونه اطلاعات در زمینه تبلیغات و بازاریابی استاندارد را دراختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین دفترچه های بازاریابی ازطریق غرفه خبرگزاری و اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه iba ارایه می دهند که غرفه داران می توانند ازاین طریق، خدمات و نوع فعالیت خود را در آن عرضه کنند. بیش از یک هزار غرفه دار از 55 کشور جهان در نمایشگاه بین المللی "ایبا 2012" حضور می یابند که به راحتی می توانند مبادلات تجاری و فرصت های سرمایه گذاری جدید نمایشگاه در سطح بین الملل استفاده کنند. درواقع با توجه به نوع خدمات فنی و اطلاعات آنلاین منتشر شده و گزارش های تصویری می توان ای نمایشگاه را به عنوان یک بازار جهانی نان و شیرینی پزی به متقاضیان معرفی کرد.

شرکت کنندگان در "ایبا" و جایزه خلاقیت و نوآوری

جایزه خلاقیت و نوآوری "ایبا" یکی از برترین فرصت های تجاری برای هریک از غرفه داران و شرکت کنندگان است، چراکه هریک از تولیدکنندگان و متخصصان صنعت نان و شیرینی می توانند با ارایه جدیدترین فناوری ها در صنعت تولید، بسته بندی و طراحی محصولات از این جایزه بهره مند شده و در نهایت حوزه فعالیت خود را به جهانیان معرفی کنند. همچنین هریک از عرضه کنندگان محصولات نان و فرآورده های آن نیز با ارایه خلاقانه ترین استراتژی های پخش و عرضه محصول در بازار جهانی، می توانند جوایز و لوح تقدیر نمایشگاه "ایبا 2012" را دریافت کنند. تولیدکنندگان با دریافت این جایزه فرصت جدیدی را برای توسعه روابط تجاری و عرضه محصولات خود به سایر کشورهای جهان به دست می آورند.

 منبع: اقتصاد سبز

 

کد خبر 20754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =