فود پرس - سازمان حمایت در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از ایجاد بحران در صنعت آب های معدنی بررسی قیمت های پیشنهادی صنعت آب معدنی را بررسی می کند.
پیمان فروهر، دبیر انجمن آبهای معدنی و آشامیدنی ایران در پی انتشار خبر تعطیلی کارخانه آب معدنی پلور در گفت و گو با خبرنگار ما، ضمن اعلام  مطلب فوق گفت: اگرچه سازمان حمایت بیشترین تلاش خود را برای حفظ حقوق مصرف کنندگان انجام می دهد اما همواره بر تداوم فعالیت واحدهای تولیدی و حمایت از صاحبان صنایع نیز اهتمام داشته است.
 وی افزود: سازمان حمایت  بررسی آخرین وضعیت صنعت بسته بندی آب و مشکلات فرا روی فعالان این صنعت به ویژه تاثیر افزایش شدید قیمت مواد اولیه بر قیمت تمام شده محصولات طی هفته های اخیر را در دست بررسی دارد.
فروهر خاطرنشان کرد: تسریع در بررسی ها و اخذ تصصم سریع از سوی مسوولان سازمان حمایت می تواند از ایجاد فشار مضاعف بر واحدهای تولیدی جلوگیری کند.
وی تصریح کرد: سازمان حمایت با اقدام به موقع خود می تواند مانع  از بروز بحران در واحدهای تولیدی و یا توقف فعالیت آنها شود.
دبیر انجمن آبهای معدنی و آشامیدنی  در خصوص وضعیت شرکت آب معدنی پلور گفت: امید است شرکت آب معدنی پلور به عنوان یکی از با سابقه ترین تولیدکنندگان آب بسته بندی در کشور به زودی با مساعدت مسوولان دلسوز دستگاههای مختلف دولتی فعالیت خود را از سر گیرد.

کد خبر 20940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =