فود پرس - ترکیب هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم و مسطح انبوه صنعتی استان تهران به مدت سه سال مشخص شد.
به گزارش خبرنگار ما، ‌مهدی خان محمدی مدیرعامل گروه صنعتی نان سحر براي سومين بار به عنوان رییس هیات مدیره، کاوه زرگران مدیرعامل شرکت زرنان نایب رییس و محسن لزومیان مدیرعامل نان ستاره به عنوان عضو اصلی و دبیر انتخاب شدند.
بنا بر این گزارش محمد گلچین راد مدیرعامل شرکت ایدنان و حسن قاسمیان مدیرعامل شرکت نان رضوی خزانه‌دار و امیر حسین ساعی مدیرعامل نان هورسان عضو اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.
در ادامه این گزارش آمده است، علی میلانی مدیرعامل شرکت گلبرگ مریم و مهدی سامی مدیرعامل شرکت گلنان پردیس به عنوان عضو علی‌البدل این انجمن انتخاب شدند.
همچنین محمدنبی زارع‌زاده مدیرعامل مهگل طراوت به عنوان بازرس اصلی و رضا طالبی مدیرعامل نان برکت به عنوان بازرس علی‌البدل به مدت یک سال انتخاب شدند.
در ادامه این مراسم محسن لزومیان دبیر انجمن با بیان اینکه با تشکیل انجمن‌ها و اتحادیه‌ها مرتبط با صنعت نان این صنعت راه خودش را پیدا خواهد کرد، گفت: امید است که صنعت نان کشور از روزمرگی نجات پیدا کند.
وی در رابطه با اهداف این انجمن گفت: انجمن صنفی تولیدکنندگان نان‌های حجیم و نیمه حجیم و مسطح انبوه صنعتی استان تهران دارای 31 عضو است و با هدف ارتقای کمی و کیفی نان‌های حجیم و نیمه حجیم، کمک به راه‌آندازی واحدها، فرهنگ‌سازی مصرف‌ نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم و ... تاسیس شده است.
گفتنی است استان تهران یکی از قطب های مهم تولید نان صنعتی در کشور است
.
 

کد خبر 20953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =