فود پرس – کانون صنایع غذایی ایران در گزارشی که در سایت رسمی خود منتشر کرده است از راز ارتباط برند "من و تو" با شبکه ماهواره ای فارسی زبان "من و تو" پرده برداشت.
در حالی که بسیاری از کارخانجات صنایع غذایی  طی ماه های اخیر با مشکلات عدیده ای نظیر واردات مواد اولیه، مشکلات تولید و قیمت گذاری محصولات و در روزهای اخیر بحث هایی پیرامون سخت تر شدن شرایط صادرات مواد غذایی دست و پنجه نرم می کنند سایت رسمی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران  در گزارشی اختصاصی به بررسی وضعیت برند نه چندان مطرح مواد غذایی " من و تو" و شکبه ماهواره ای فارسی زبان "من و تو" پرداخته است.
در متن این گزارش با عنوان "آیا برند "من و تو" در ایران صاحبی قدیمی تر دارد؟" آمده است:

چندی است که حضور محصولی با عنوان و لوگویی کاملا مشابه لوگوی شبکه ماهواره ای " من و تو" حساسیت زیادی را به همراه داشته است و باعث موضع گیری ضمنی این شبکه شده و این در حالی است که تا کنون اطلاع رسانی صحیح و دقیقی در این خصوص و نحوه حضور این برند در بازار ایران و چگونگی اخذ تائیدیه های رایج نشده است.
بر این اساس پایگاه اطلاع رسانی کانون انجمنهای صنایع غذایی ایران (ایفانا) جهت بررسی و اطلاع مخاطبان خود از چگونگی این امر با مدیرعامل شرکت کیوان کاوه ، صاحب برند مذکور گفتگو نمود.
مهدی هادی پور، مدیرعامل شرکت کیوان کاوه با اعلام اینکه ثبت شرکت من و تو در سال 83 و ثبت برند آن در سال 89 با همین شکل لوگو صورت گرفته صراحتاً ثبت این لوگو را پیش از آغاز به کار شبکه مذکور دانست.
وی با اعلام اینکه مراجع نظارتی ذی صلاح تمامی مدارک موجود را بررسی و تائید نموده اند افزود: این مراجع با توجه به حساسیت ایجاد شده از ما خواستند تا عرضه محصول با برند "من و تو" را متوقف کنیم اما با توجه به اینکه در حال حاضر 5 میلیون قطعه از لیبل برند مذکور که طلا کوب است و هزینه تولید هر قطعه آن حدود 100 تومان است، از آنان خواستیم تا مبلغ مذکور را پرداخت کند تا ما نیز به معدوم نمودن لیبل های مذکور بپردازیم.
هادی پور تنظیم شکایت از شبکه مذکور را مستلزم صرف زمان و انرژی زیاد دانست را افزود: ما دقیقاً نمی دانیم که زمان تاسیس این شبکه در چه تاریخی است و در این خصوص ماخذی نداریم. وی اعلام آمادگی نمود که کلیه مدارک موجود را جهت تنویر افکار عمومی در اختیار مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی کانون انجمنهای صنایع غذایی ایران قرار دهد.
در همین راستا به نظر می رسد جا دارد در شرایط کنونی، کانون انجمن های صنایع غذایی که عنوان بزرگترین تشکل صنایع غذایی ایران را یدک می کشد به جای پرداختن به مسایل حاشیه ای از این دست به بررسی کارشناسی مشکلات صنعت غذا  بپردازد.

 

کد خبر 21232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =