فود پرس - مجمع عمومی انجمن آبهای معدنی و آشامیدنی ایران به منظور انتخاب  اعضای هیات مدیره و با حضور نماینده اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران در محل کانون  انجمن های صنایع غذایی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این جلسه پس از شمارش آرا سید فرهاد بشارت به نمایندگی از شرکت آبهای معدنی دماوند (دماوند)، سید ناصر رئیسی به نمایندگی از شرکت پاک آب سبلان (واتا)، تورج احمدرضا محبوبی به نمایندگی از شرکت سیرنگ کوهرنگ (کوهرنگ)، گی بانی به نمایندگی از شرکت صنایع آب معدنی آناهیتا پلور (نستله) و سید مظفرعبدالله به نمایندگی از شرکت کشت و صنعت روژین تاک (روژین)به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و حمیدرضا زاده عباس به  نمایندگی از شرکت صفا نوش غرب به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره برای مدت سه سال انتخاب شدند.
بنابراین گزارش بردیا غفاری ساروی به نمایندگی از شرکت ارمغان طبیعت طبرستان به عنوان بازرس اصلی و حسن صالحی به نمایندگی از شرکت زکیه فام به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
گفتنی است هیات مدیره در نخستین جلسه خود پیمان فروهر را به عنوان دبیر انجمن برگزیدند تا این انجمن همچنان به روند رو به رشد خود در صنعت غذا ادامه دهد.

همچنین در ادامه جلسه اعضاء انجمن ضمن ابراز نگرانی از وضعیت موجود در حوزه های مختلف اقتصادی از جمله اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در سال جدید و تاثیر احتمالی آن در افزایش مشکلات واحدهای تولیدی ، افزایش نرخ ارز و به تبع آن افزایش تورم ، کاهش دسترسی به مواد اولیه در سطح بازار ، افزایش نیاز به سرمایه در گردش و عدم حمایت سیستم بانکی در تامین آن  و.......... نقطه نظرات خود را در خصوص چگونگی مواجه انجمن با مشکلات و موانع مذکور و انعکاس آنها به مسئولین و دریافت مساعدت از آنان طرح کردند.

 

کد خبر 22406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =