۰ نفر
۱۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۷

«یک شعبه در ناتینگهام انگلستان و یک شعبه در منطقه دزاشیب ایران، ایجاد کردیم تا برای آنهائیکه می خواهند لذت واقعی غذای ترکیبی ایتالیایی-فرانسوی را بچشند، مکانی در خور و در شان ایجاد کنیم. غذاهایی که ممکن است تا الان آنها را به این خوشمزگی نخورده باشید.» مدیران باتجربه رستوران«پیکولو» پس از تجارب موفق و متعدد رستوران داری در تهران، این بار با تکیه بر خوشنامی و تجربه های خوب گذشته تصمیم گرفته اند در یک حوزه جدید توانایی های خودشان را نشان دهند. در حوزه ای مانند ارائه غذاهایی ترکیبی ایتالیایی-فرانسوی که در نوع خودش اولین تجربه رستوران داری به این سبک در ایران است.
اسم رستوران را گذاشته اند«پیکولو» یعنی پسر کوچک! رستورانی که فقط یک هفته است افتتاح شده و در طراحی داخلی، رنگ و نورپردازی، پرسنل و... تنه به تنه بهترین رستوران های بین المللی می زند. البته با کمی تفاوت؛ مثلا اینکه ممکن است غذاهایی که شما در این رستوران می خورید به لحاظ شکل و طعم در هیچ رستوران دیگری پیدا نکنید چون طعم و مزه و شکل غذاهای این رستوران ترکیبی از دو سبک غذایی محبوب دنیا یعنی ایتالیایی و فرانسوی است.


این سبک ایتالیایی – فرانسوی یعنی چی؟
وقتی در ایتالیا به رستوران های شهرهای مختلف این کشور می روید اولین بویی که احساس می کنید بوی تند سیر است. بویی که برای اکثر ایرانی زیاد خوشایند نیست. اتفاق مقابل این ماجرا هم در رستوران های فرانسوی می افتد. مثلا اینکه وقتی شما در فرانسه به یک رستورانی وارد می شوید در آن رستوران انگار که هیچ غذایی پخته نمی شود، هیچ بویی احساس نمی کنید که البته این هم برای ما ایرانی هایی که عاشق عطر و بوی غذا هستیم چندان خوشایند نیست. بنابراین مدیران رستوران پیکولو در یک حرکت ابتکاری سبکی را راه اندازی کرده اند که می تواند مخاطبان ایرانی را با هر دو سبک آشتی دهد. یعنی اینکه در برخی از غذاهای این رستوران ترکیبی از آشپزی ایتالیایی و فرانسوی توامان به کار رفته که باعث شده گاهی غذاهایی بسیار دلپذیر و خوشمزه طراحی و ارائه شود. که این اتفاق یک حسن بزرگ و البته خوب برای خانواده های ایرانی خواهد داشت. آن هم اینکه این سبک جدید می تواند طرفداران ذائقه جدید و اصیل ایرانی را یک بار دیگر دور یک میز بنشاند تا هر دو طیف را از خوردن غذاهای مدرن با پایبندی به اصول عطر و طعم اصلی غذا راضی نگه دارد.

 
با اصول ما آشنا شوید
مدیران رستوران پیکولو یک جمله را مهمترین اولویت و پیمان خودشان با مشتری هایشان می دانند:«ما نظافت، کیفیت و سرعت را تنها راهکار خود در پیشبرد اهداف خود که همانا جلب رضایت شما عزیزان است می دانیم.»به خاطر همین هم مدیران پیکولو مدرن ترین تجهیزات روز رستوران داری را در رستورانشان به کار گرفته اند و برترین استانداردهای رعایت اصول بهداشتی را کسب کرده اند. در کنار همه اینها پرسنل آموزش دیده ای هم دارند که می توانند بهترین خدمات را به شما ارائه بدهند. مثل سرآشپز سرشناس این رستوران که سال ها در کشورهای ایتالیا و فرانسه زیر نظر بهترین سرآشپزها آموزش دیده و بعد از بازگشت به ایران با فعالیت در معروف ترین هتل ها و رستوران های 5ستاره، الان در پیکولو مشغول به کار شده تا شما بتوانید غذایی بی نظیر را در این رستوران بچشید.

 
غذاهای پیکولو را بشناسید
منوی رستوران پیکولو یکی از کاملترین منوها در بین رستوران های سطح بالای تهران است با این تفاوت که قیمت هایش بسیار منصفانه طراحی شده اند. در این منو شما با انواع پیش غذاها و سالادها، انواع پیتزا(15نوع)، انواع پاستاها(6نوع)، انواع غذاهای اصلی(16نوع) و منوی کامل کافی شاپ مواجه می شوید که هر کدام با دستور پخت غذایی مخصوص سرآشپز رستوران پیکولو تهیه می شوند که نمونه اش را در مزه و طعم در هیچ رستوران دیگری نمی توانید پیدا کنید.اما اگر پیشنهاد سرآشپز پیکولو را بخواهید بدانید باید بگوییم که در این رستوران غذاهایی دریایی اش ها مثل شاه میگوی گریل شده(شامل 4عدد شاه میگوی گریل شده با سس براون ساور همراه با سیب زمینی و سبزیجات به قیمت 39000تومان)، استیک سرلاین فلورنتین (شامل 300 گرم گوشت تازه فیله گوساله مزه دار شده با پنیر و اسفناج همراه با سیب زمینی و سبزیجات به قیمت 32000 تومان) و سالمون گریل (شامل ماهی سالمون گریل شده نروژی با سس براون ساور به قیمت 29500 تومان) را از دست ندهید چون سس و طرز تهیه این غذاها صرفا در اختیار سرآشپز پیکولو است.


در پیکولو فقط به آرامشتان فکر کنید
سالن رستوران پیکولو در فضایی نسبتا بزرگ به اندازه 72 نفر ظرفیت دارد که شما می توانید با خیال راحت و ضمن داشتن حریم شخصی از حضور در رستوران لذت ببرید. البته برای شما به غیر از سرویس غذایی و کافی شاپ، امکانات خاصی هم طراحی شده است. مثل اینترنت پر سرعت وایرلس و تجهیزات رایانه ای پیشرفته. بنابراین اگر شما امکانات استفاده از اینترنت را نداشته باشید می توانید با درخواست از مدیر سالن سیستم رایانه ای در اختیار بگیرید. در رستوران پیکولو پنج دستگاه آی پد 4 و دو دستگاه لپ تاپ سونی وجود دارد که در لحظه درخواست مشتریان در اختیار آنها قرار می گیرد. برای کودکان هم در صورت درخواست دستگاههای ps2در نظر گرفته شده است که می توانند خودشان را با بازی های هیجان انگیز این سیستم های پیشرفته سپری کنند.

 
از پیکولو بیشتر بدانید:
-پیکولو از ساعت 10:30 صبح یک سره باز است. سرویس رستورانی پیکولو از ساعت 12 تا 16 و از ساعت 19 تا 23 ارائه می شود و در غیر از این ساعات می توانید از خدمات کافی شاپی رستوران بهره مند شوید. ضمن اینکه خدمات کافی شاپی در ساعات رستوران هم ادامه پیدا می کند.
-در مقابل رستوران جای پارک به راحتی برای مشتریان وجود دارد به همین دلیل مشتریان مشکلی برای پارک خودروهایشان نخواهند داشت ضمن اینکه رستوران برای 10 خودرو هم جای پارک اختصاصی دارد.
-یک پنل اس ام اسی توسط مدیریت رستوران خریداری شده است که از همان اولین ثبت سفارش، اطلاعات شما را در باشگاه مشتریان ثبت می کند و به صورت مداوم نظرات شما را نسبت به کیفیت خدمات رستوران می سنجد.
-رستوران پیکولو خدمات دلیوری هم دارد که تمام غذاهای رستوران را پوشش می دهد و اضافه بر این 10نوع ساندویچ  مخصوص هم  صرافا برای منوی دلیوری طراحی شده اند.
-مدیریت رستوران پیکولو این نوید را به مشتریان می دهد که در روزهای شنبه و یک شنبه تمامی خدمات رستوران با 30درصد تخفیف ارائه دهد. ضمن اینکه برای مشتریان دائم رستوران کارت های تخفیف از 15تا 50 درصد تخفیف چاپ شده است که در اختیارشان قرار می گیرد.
-شعبه خارج از کشور رستوران پیکولو در انگلستان و شهر بیرمنگام راه اندازی شده است.

منیع: fidilio

کد خبر 22998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =