مرتضی سلطانی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز به همراه اعضای هیات مدیره این خانه با  آیت الله کازرونی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، دکتر عربیان استاندار، مهندس مس فروش، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت و مهدوی راد، مدیر کل دادگستری دیدار و پیرامون برنامه های پیش روی خانه صنعت، معدن و تجارت استان با آنان گفتگو کردند.
بر اساس این گزارش، در این دیدار آیت الله کازرونی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج نیز با تقدیر از مدیران صنعتی استان، کار تولید را یک امر مقدس و به منزله عبادت دانسته و خاطر نشان کرد که هر گامی که در جهت رفاه و آسایش مسلمین و جامعه اسلامی برداشته شود دارای ارزش و جهاد تلقی می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که صنعتگران استان با محوریت خانه صنعت،معدن و تجارت استان در جهت پیشرفت روز افزون اقتصاد کشور، کاهش وابستگی به کشورهای خارجی و دفاع از حریم سرزمین خود در مقابل تحریم های جهانی و فتنه های دشمن، فعالیت جهادی در این سال حماسه ساز داشته باشند.
آیت الله کازرونی همچنین حضور مدیران برجسته و صاحب برندهای معتبر در این خانه بویژه حضور مرتضی سلطانی به عنوان رئیس این خانه را مایه دلگرمی دانسته واز احساس تکلیف و قبول مسئولیت وی در جهت خدمت به مردم و صنعت استان قدردانی کرد.
دکتر عربیان، استاندار البرز نیز ضمن تبریک تشکیل خانه صنعت، معدن وتجارت استان، آن را نوید بخش آینده روشن برای صنعت استان دانسته و با تأکید بر ضرورت های سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی گفت: «اقتصاد یکی از مهمترین ارکان استقلال یک جامعه است و در این بین صنعت به عنوان اصلی ترین بال اقتصاد، نقش مهمی در پویایی اقتصاد یک سرزمین دارد».
وی با اشاره به قابلیت ها و توانایی های بالای اعضای هیات مدیره خانه به ویژه مرتضی سلطانی که از مدیران برجسته و موفق صنعتی، کارآفرین نمونه کشور و صاحب یک برند جهانی می باشد، ابراز امیدواری کرد که این تشکیلات می تواند گام های مهمی را در راستای همگرایی صنعتگران و دولت برداشته و آینده روشنی را برای صنعت استان و کشور در عرصه های جهانی رقم بزند.
دکتر عربیان بر همکاری ویژه استانداری با این تشکیلات برای پیشبرد اهداف صنعتی استان تاکید کرد.
مرتضی سلطانی نیز در این دیدار با اشاره به نقش این خانه در گسترش همکاری های بخش خصوصی ودولت گفت: «ارتباط هر چه بیشتر دولت و بخش خصوصی در زمینه صنعت در شرایط امروزی می تواند باعث رشد و بالندگی اقتصاد کشور و کم اثر کردن تحریم های اقتصادی علیه ایران باشد».
رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت استان البرز تأکید کرد که در شرایط حساس کنونی دنیا، قدرت و استقلال هر کشور ارتباط مستقیمی با اقتصاد و صنعت داشته و کشور ما باید بیش از پیش در راستای پیشرفت و جهش های اقتصادی گام بردارد که این امر فقط با حمایت از تولید و تولید کنندگان امکان پذیر خواهد بود.
وی افزود: «استان البرز با توجه به موقعیت استراتژیک، پتانسیل بالای صنعتی، راه های ارتباطی مناسب و وجود کارخانه ها و واحد های تولیدی و صنعتی، توانایی زیادی در کمک به رشد و شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور دارد که این کار در سایه همگرایی بیشتر صنعتگران، معدنکاران و بازرگانان و حمایت و همکاری مسئولین محقق خواهد شد».
سلطانی در پایان از تلاش های دکتر زرندی، مدیر کل سابق صنعت، معدن وتجارت استان که مقدمات شکل گیری این خانه را فراهم آورد و همچنین حمایت ها و پیگیری های مشفقانه مهندس مس فروش، مدیر کل کنونی این سازمان قدردانی کرده و وجود چنین مدیران دلسوز را باعث بالندگی صنعت و نوید بخش آینده روشن برای اقتصاد کشور دانست.



 

کد خبر 23113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =