۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶

«در رستوران ما شاد باشید» این یک شعار نیست شاید واقعیتی باشد که فقط بتوانید آن را در رستوران منهتن گریل  تجربه کنید. رستورانی که این روزها علاوه بر خدمات بیرون بر، مدتی است خدمات داخل سالن اش را هم راه اندازی کرده که به لحاظ طراحی داخلی و نور، با رستوران های هم سطح اش کاملا متفاوت است.
مشتریان رستوران منهتن گریل سال 90 با خدماتش آشنا شدند. این رستوران برای مشتریانش به مدت یک سال فقط خدمات بیرون بر ارائه کرد تا سلیقه، نظر و انتقادات و پیشنهاداتشان را بررسی کند. الان بعد از این مدت و با استقبال زیادی که از سوی مشتریان صورت گرفته، مدیریت این رستوران حدود یک ماه است که خدمات داخل سالن  را هم راه اندازی کرده اند، آن هم در فضایی که شاید تا الان در هیچ جای دیگری آن را ندیده باشید.


سالن منهتن گریل چه شکلی است؟
رنگ غالب داخل سالن، مشکی و قرمز است . این رنگ ها طوری در سطح سالنِ جمع و جورِ رستوران پخش شده اند که به سختی می توانید رنگ غالب را انتخاب کنید. اما نکته مهم ماجرا کاغذ دیواری هیجان انگیز و رنگ و وارنگ رستوران است که انگار شما را می برد به دل هیجان و شادی. کاغذ دیواری هایی که ابتدا دلتان می خواهدجزئیاتش را کشف کنید، نوشته هایش را بخوانید و البته تا غذایتان آماده شود از میز کنار دستی تان بخواهید یک عکس شاد با آن زمینه های رنگی متنوع از شما بگیرد. در حقیقت تجربه چنین فضایی آن هم در روزهایی که کمی احساس رخوت و خستگی می کنید می تواند کمک کند تا انرژی و نشاط همیشگی تان را به دست بیاورید، باور نمی کنید؟ پس یکبار امتحان کنید.

 
منهتن گریل با چه غذاهایی معروف شد؟
این رستوران ابتدا با انواع ساندویچ هایی که با نان جو ارائه می کرد معروف شد. ساندویچ هایی که به لحاظ شکل و طعم با تمام رستوران های دیگر تفاوت دارد. مرغ و گوشت داخل این ساندویچ ها به صورت گریل شده پخته می شوند و بعد به روش خاصی محصول(ساندویچ) آماده شده هم داخل دستگاه گریل قرار می گیرد تا تردی و لذت ساندویچ چند برابر شود. همچنین در کنار همه این مراحل طعم و مزه سس های کلیه محصولات این رستوران که با فرمول انحصاری تهیه می شوند هم از همان روزهای ابتدایی به سر زبان ها افتاد و الان مدتی است که علاوه بر انواع ساندویچ ها، منوی کامل فست فودی، شامل انواع پیش غذا، انواع پیتزاهای ایتالیایی، انواع سوخاری ها و انواع برگرها به لیست منویی رستوران اضافه شده اند.


ویژگی غذاهای منهتن گریل چیست؟
توجه به تازگی مواد اولیه و بهداشت محیط آشپزخانه جزو مهمترین اصول گروه صنایع غذایی منهتن گریل است. بطوریکه مدیران این رستوران به صورت پیوسته و مداوم در به روزرسانی خود با استانداردهای کیفیتی روز دنیا در این زمینه ها تلاش می کنند. به خاطر همین می توانید مطمئن باشید تمامی غذاهای ارائه شده در این رستوران صد در صد سالم و البته مناسب رژیم غذایی خاص شماست. از دیگر ویژگی های غذاهای  رستوران، سبک بودن و بالا بودن ارزش غذایی آنهاست.

محبوب ترین غذاهای منهتن گریل کدام هاست؟
در بین منوهای غذایی رستوران، ساندویچ ها(مثل ساندویچ میکس گوشت و مرغ گریل با سس باربیکیو و ساندویچ مرغ و بادمجان )، و پیتزاها(مثل پیتزای سبزیجات و استیک) جزو محبوب ترین ها به حساب می آیند. اما اگر پیشنهاد ویژه بخواهید بد نیست در بین همه غذاهای متنوع، «منهتن برگر» که غذای خاص رستوران است را هم امتحان کنید. این برگر از بیکن، پنیر، سس مخصوص و قارچ، نان جوی پنیردار تهیه شده و 8900 تومان هم قیمت دارد.


از منهتن گریل بیشتر بدانید:
- قیمت های منویی رستوران منصفانه و برای گروه درآمدی متوسط طراحی شده است.
- در تمامی روزهای هفته می توانید جای پارک مناسبی در اطراف رستوران پیدا کنید.
-به منظور آرامش و حفظ حریم شخصی شما ظرفیت سالن رستوران 25  تا 30 پیش بینی شده است.
-در مناسبت های مختلف مدیریت رستوران برای مشتریانشان تخفیف های ویژه ای در نظر می گیرند مثل همین سال نوی میلادی که تمامی غذاهای رستوران با 20 درصد تخفیف ارائه شد. پس تلاش کنید تا هر چه سریعتر نام و شماره تلفنتان در دیتا بیس این رستوران ثبت شود.
-به غیر از تخفیف، مدیریت رستوران برای مناسبت های ویژه مانند شب یلدا و نوروز و ... برنامه های مناسبتی ترتیب می دهد.
-اگر در کل مدت پذیرایی نظر انتقاد و یا پیشنهادی داشتید می توانید آنها را برگه های نظرسنجی به مدیریت رستوران ارائه کنید. نتیجه اقدام انجام شده بر اساس نوع نظر شما، به صورت پیامکی به اطلاع تان می رسد.

آدرس: دربند، سه راه جعفر آباد، ابتدای خ جعفری، پلاک 85


تلفن: 22710558



منبع: fidilio

کد خبر 23178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =