درحالی که تنها ۴۰ روز از سال جدید می‌گذرد، با صدور چهار حکم جدید، سازمان غذا و دارو هشتمین تغییر در سطوح مدیران رده بالا و میانی خود را پشت سر گذاشت.

تغییر و تحولات مدیریتی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت از اسفند ماه سال گذشته با انتصاب معاون غذا و مدیر کل دفتر نظارت بر ارزیابی دارو سازمان آغاز شد، تحولاتی که طی آن دکتر بهروز جنت معاونت غذای سازمان غذا و دارو را به دکتر پیرعلی همدانی سپرد.

در همان زمان دکتر محمدعبده زاده از دفتر کل نظارت بر ارزیابی دارو و مواد مخدر رفت و دکتر سید مهدی سلیمانجاهی که پیش از این رییس اداره مواد مخدر و داروهای تحت کنترل سازمان بود، جانشین وی شد.

پس از این دو انتصاب، در فروردین ماه سال جدید نیز احمد شیبانی صندلی ریاست سازمان را به عباس حاجی آخوندی مشاور وزیر بهداشت در امور طب ستنی تحویل داد.

اوایل هفته جاری نیز مهندس سعیدرضا شاهمرادی مدیرکل تجهیزات پزشکی جای خود را به دکتر حسین کیوان داد.
امروز نیز طی چهار حکم جداگانه‌ از سوی رییس سازمان غذا و دارو، دکتر محمدرضا فاضلی به سمت سرپرستی معاونت غذای سازمان، دکتر پیرعلی به سمت قائم مقامی سازمان، مهندس عباس مهدیزاده به عنوان سرپرست دفتر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی سازمان و دکتر بهروز جنت به سمت مشاور سازمان در امور ارزیابی و آمار منصوب شدند.

اینها در حالیست که این روزها زمزمه‌ تغییر دکتر محمدرضا شانه ساز معاون داروی این سازمان به عنوان نهمین تغییر مدیرین سازمان غذا و دارو به گوش می‌رسد.

کد خبر 23365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =