آژانس اطلاع رسانی APK در تاریخ 19-17 مهرماه سال 92 در استانبول-ترکیه کنفرانس بین المللی دانه، روغن و محصولات جانبی آن در سال 2013 و گسترش افق های تجارت روغن های نباتی را برگزار می کند.

به گزارش امور بین الملل انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، این شبکه بزرگ خبر رسانی که مقر آن در کیف می باشد در زمینه تبادل اطلاعات آماری، آنالیز بازار و تحلیل شرایط آن در زمینه غلات، دانه های روغنی، میوه، سبزیجات و سایر فراورده های کشاورزی و گوشت فعال می باشد.

بنا بر این گزارش آژانس APK با 70 متخصص با تجربه، برگزار کننده کنفرانس ها و سمینارهای بین المللی به زبانهای روسی، انگلیسی،اُکراینی، عربی و سایر زبان های دیگر می باشد.

اتحادیه تولید کنندگان غلات روسیه، هیات روغن پالم مالزی، هیات غلات ترکیه، وزارت کشاورزی قزاقستان و اتحادیه مارگارین ترکیه از همکاران این آژانس جهت برگزاری این کنفرانس می باشند.

موضوعات این کنفرانس به این شرح است:

- شرایط کشورهای اصلی صادر کننده دانه و روغن های نباتی در سال 2013 (اوکراین، روسیه، بلغارستان ، آرژانتین، برزیل، اروپا و ترکیه و غیره...).

- پیش بینی شرایط برای صادرات روغن و چربی های خوراکی در سال 2013 (ترکیه ،هند ،چین ، ایران ، عراق و غیره).

- و برای اولین بار میزگردی با حضور  چین، مصر، هند و ایران برای بررسی زمینه های تجاری دانه و روغن های نباتی نیز برگزار خواهد شد.

در پایان این گزارش آماده است، انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، و شرکت تعاونی کارخانجات فراوری روغن و دانه های روغنی ایران (فردا) به عنوان اسپانسرهای معنوی این کنفرانس معرفی شده اند که علاقمندان در صورت معرفی از طرف انجمن روغن نباتی تخفیفات لازم شامل خواهد شد.

همچنین پیش بینی شده است 250 الی 300 نفر از روسیه، ترکیه، آرژانتین، مصر، اروپا، هند، امارات و ایران در این کنفرانس گرد هم آیند.



 

کد خبر 23742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =