اخيرا بزرگ‌ترين رستوران زنجيره‌اي ژاپني در لندن به نام YO! Sushi يك سيني پرنده نوآورانه را براي مبهوت ساختن مشتريان و علاوه بر اين تبليغ برگرهاي طبيعي خود با كالري كمتر و به سبك آسيايي معرفي كرده است.

منتقدان رستوران‌ها و طرفداران ابزارها همگي موافقند كه استفاده از يك تكنولوژي مدرن موسوم به RC Drone Quadicopte در ارائه سفارشات ارزش يك بار مراجعه به اين رستوران و خوردن غذاي آن جا را دارد. چارچوب اين سيني مدرن با چهار پروانه، به نام iTray، از فيبر كربن سبك ساخته شده و از طريق سيستم Wi-Fi با استفاده از نرم‌افزار iPad از دور كنترل مي‌شود. سرعت اين ابزار مي‌تواند تا 11 متر در ثانيه افزايش يافته و تا نزديك به 46 متر برد داشته باشد. كارمندان رستوران با استفاده از دو دوربين جاسازي شده مي‌توانند بر روي صفحه iPad از تحويل غذا به مشتري مطمئن شوند. اين رستوران براي اولين در ميان ديگر رقبا اين تكنولوژي را امتحان كرده و در سال آينده شعبه‌هاي بيشتري نيز به اين خدمت روي مي‌آورند.



وقتي يك سيني غذا را پرنده بر سر ميز مي‌آورد

فعلا اين نوآوري در تحويل برخي غذاهاي منو شامل برگرها به كار رفته و بر خلاف برگرهاي كلاسيك چرب و سنگين آمريكايي، آن‌ها از برنج برشته شده ژاپني و يك سري از پنج ماده پركننده خوشمزه از قبيل مرغ teriyaki، سالمون kimchi، كاتسو ميگو، كاتسو tilapia (ماهي سفيد) و كاتسو توفو تهيه مي‌شوند. فرايند نام گذاري، ديزاين و اجراي كمپين بازاريابي براي YO! Burger توسط آژانس ديزاين Kent Lyons در لندن انجام شده است.

اين رستوران در سال 1997 به عنوان اولين بار سوشي ژاپني در انگلستان تاسيس گرديده و يكي از بزرگ‌ترين نوآوران در صحنه رستوران داري لندن به شمار مي‌رود. در قالب تكنولوژي جديد iTray و استراتژي نوآوري و پيشرفت شركت در آينده، تسمه نقاله‌هاي kaiten، دكمه‌هاي تماس تعاملي، چرخ دستي‌هاي پر از نوشيدني رباتيك و سخنگو، بشقاب‌هاي غذا با تكنولوژي خود گرم‌كن و امكان سرگرم شدن با بازي‌هاي ويديويي در سرويس‌هاي بهداشتي ارائه خواهند شد.

www.popsop.com



منبع: ام بی ای انیوز

کد خبر 23788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =