۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۴

تعدادی از اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحانی مسئولیت تعیین وزرای کابینه ی دولت تدبیر و امید را برعهده دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از انتخاب، کمیته ای به نام کمیته ی انتصابات موظف به تعیین وزرای دولت حسن روحانی شده است.
افرادی چون یونسی، ترکان، نعمت زاده، حسین روحانی، واعظی، نجفی، جهانگیری، صادق، آشنا و تعداد دیگری از نزدیکان رییس جمهور منتخب از اعضای این کمیته هستند.
این کمیته افراد را براساس سوابق اجرایی ، تخصص، عملکرد مناسب، اعتدال گرایی و البته پاکدستی که حسن روحانی در مبازرات انتخاباتی اش به آن اشاره کرده بود، انتخاب می کند.
پیش از این، برخی از رسانه ها در خصوص تعیین علی اکبر ولایتی به جای سعید جلیلی و انتخاب دکتر صالحی به عنوان رئیس سازمان انرژی هسته ای گمانه زنی هایی کرده بودند.
گفتنی است، حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران دو هفته پس از برگزاری مراسم تحلیف، فرصت دارد تا کابینه‌اش را به مجلس معرفی کند.

کد خبر 23921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیامک مالای نیکو ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    0 0
    با اهدائ سلام اینجانب لیسانس حسابداری و فوق لیسانس MBA با 30 سال سابقه مدیریتی درکشور بوده وبا 50 سال سن امادگی دارم تا تجارب و دانشی که در طی سنوات مختلف را کسب نموده ام را ارائه نمایم .البته مطمئن هستم این نوشته بدون جواب خواهد بود ولی تمایل دارم در راستای موفقیت هر چه بیشتر دولت اقای روحانی بنده نیز نقش کوچکی داشته باشم . در خصوص کابینه بعضا نام وزرایی مشاهده میگردد که کارنامه مثبتی در دولتهای قبلی نداشته اند که اگر خواستید به تفضیل در اینده اعلام خواهم نمود . با تقدیم احترام
  • arabzadeh ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    0 0
    Agar vozaraye gozashte barnamei dashtand dar zaman khodeshan ejra kardand behtar ast afrade jadid ba idehaye jadid biyayand