دو روز پیش (دوشنبه) ایسنا خبری منتشر کرد مبنی بر کنار گذاشته شدن هادی غنیمی‌فرد از ریاست خانه صنعت و معدن که با واکنش‌های مختلف این تشکل روبه‌رو شد. در ابتدا مشاور هیات مدیره این خبر را تکذیب کرد ولی تعدادی دیگر از اعضای هیات مدیره این خبر را تایید کردند.

به گزارش ایسنا، امروز محسن سیروس، مشاور هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با ارسال نمابری توضیح داد: آقای غنیمی‌فرد همچنان به اتفاق آرا و با عنوان رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت در سمت خود حضور دارند و با وجود درخواست ایشان مبنی بر کناره‌گیری از سمت جهت رسیدگی به امورات شخصی درخواست وی از سوی هیات مدیره پذیرفته نشده و تا زمان برگزاری مجمع عمومی عادی و تصمیم‌گیری در مجمع وی همچنان به عنوان رئیس هیات مدیره مشغول به کار خواهند بود.

این در حالی است که محسن شرکا، عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به ایسنا گفت: آقای غنیمی‌فرد طی نامه‌ای با اشاره به اینکه می‌خواهد به امورات شخصی خود بپردازد خواستار کناره‌گیری از ریاست خانه صنعت، معدن و تجارت ایران شده که این استعفا طی صورت جلسه‌ای از سوی اکثریت اعضای هیات مدیره مورد موافقت قرار گرفت. حتی خود آقای غنیمی‌فرد نیز این صورت جلسه را امضا کرد.

همچنین آرمان خالقی، عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به استعفای هادی غنیمی‌فرد از ریاست این تشکل گفت: قرار است سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته آینده طی جلسه‌ای رسمی درباره این استفعا تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: در جلسه‌ای که یک روز قبل از روز صنعت و معدن (یکشنبه) برگزار شد آقای غنیمی‌فرد در حضور اکثریت اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران استعفای خود را اعلام کردند و این استعفا از سوی اکثریت اعضا مورد موافقت قرار گرفت.

او تصریح کرد: البته آن جلسه به صورت غیررسمی برگزار شد و قرار است در جلسه هفته آینده به صورت رسمی در این باره تصمیم‌گیری شود که به نظر می‌رسد با درخواست آقای غنیمی‌فرد برای استعفا نیز موافقت شود.

خالقی گفت: هیچ‌کس جز روابط عمومی یا اعضای هیات مدیره حق مکاتبه با رسانه‌ها تحت سربرگ خانه صنعت، معدن و تجارت ایران را ندارند و حتی مشاوران نیز حق دخالت در این کار را ندارند.

 

غنیمی‌فرد: استعفا نداده‌ام!

 قرار است جلسه مجمع عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت 18 تیر ماه برگزار شود و در این جلسه اعضای هیات مدیره درباره ریاست این تشکل تصمیم‌گیری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی دو تن از اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از استعفای رئیس این تشکل خبر داده‌اند که هادی غنیمی‌فرد این موضوع را رد می‌کند.

محسن شرکا، عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفته که آقای غنیمی‌فرد طی نامه‌ای با اشاره به اینکه می‌خواهد به امورات شخصی خود بپردازد خواستار کناره‌گیری از ریاست خانه صنعت، معدن و تجارت ایران شده که این استعفا طی صورت جلسه‌ای از سوی اکثریت اعضای هیات مدیره مورد موافقت قرار گرفت. به گفته وی حتی خود آقای غنیمی‌فرد نیز این صورت جلسه را امضا کرد.

همچنین آرمان خالقی، عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به استعفای هادی غنیمی‌فرد از ریاست این تشکل گفت که در جلسه‌ای که یک روز قبل از روز صنعت و معدن (یکشنبه) برگزار شد آقای غنیمی‌فرد در حضور اکثریت اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران استعفای خود را اعلام کردند و این استعفا از سوی اکثریت اعضا مورد موافقت قرار گرفت.

او تصریح کرد که البته آن جلسه به صورت غیررسمی برگزار شد و قرار است در جلسه هفته آینده به صورت رسمی در این باره تصمیم‌گیری شود که به نظر می‌رسد با درخواست آقای غنیمی‌فرد برای استعفا نیز موافقت شود.

در همین حال رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به اینکه هنوز از سمت خود استعفا نکرده است، به ایسنا گفت: در جلسه این هفته با اعضای هیات مدیره خانه صنعت اظهار خستگی کردم و به آنها گفتم که اجازه دهند از این پس به زندگی شخصی خودم بپردازم.

غنیمی‌فرد افزود: بعد از 12 سال کار در خانه صنعت ایران دیگر جان به لب شده‌ام. به اعضای هیات مدیره گفتم که یا بار کاری مرا سبک کنند یا اینکه اجازه بدهند بروم. به گفته وی قرار است روز 18 تیر ماه جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره خانه صنعت تشکیل و درباره آینده ریاست این تشکیل تصمیم‌گیری شود.


 

کد خبر 24072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =