شركت شكلات سازي مارس، صاحب برند هاي Snickers و Milky Way هم اكنون شكلات هاي خود را در قالب تكه هاي كوچك براي نسل جوان تر و تنبل دوستداران شكلات در جهان عرضه مي كند. او در اين كار بزرگ ترين رقيب خود Hershey را نمونه قرار داده است.

مارس مشتاقانه از استراتژي رقيب خود Hershey تقليد كرده و بدون هر گونه بسته بندي اضافي شكلات هاي منحصر به فردش را در قطعاتي كوچك در كيسه اي با قابليت بسته شدن مجدد ارائه مي دهد. در دو سال گذشته اين فرمت براي شكلات هاي Kit Kat از مجموعه برند هاي Hershey موفق بوده و در نتيجه مارس تصميم گرفت تا نسخه مخصوص به خود را براي شكلات هاي Milky Way در ماه مي و شكلات Snickers در هفته جاري ببندد.

اين شكلات ها در دو سايز عرشه مي شوند: يك بسته 80 گرمي و يك كيسه ايستاده 200 تا 230 گرمي با قابليت بستن مجدد با هدف تقسيم شكلات ها با ديگران. راه اندازي اين دو محصول تحت عنوان Bites با تبليغات تلويزيوني، چاپي و ديجيتال، كوپن ها و رسانه هاي اجتماعي حمايت مي شود كه البته اين برند ها در فيسبوك نزديك به شش ميليون طرفدار دارند.

فرمت جديد گرايش زيادي به مصرف كنندگان جوان دارد. آن ها سهوولت در خوردن اسنك هاي مناسب موجود را مي پسندند. آن ها در خانواده هايي بزرگ شده اند كه پدر و مادر هر دو كار كرده و در نتيجه با عدم حضور آن دو خوردن اسنك بيشتر رواج پيدا كرده است. بسته بندي بهتر و مناسب تر همچنين در مهماني ها امكان كنترل ميزان خوراكي مصرف شده را ساده مي كند. شركت Hershey فهميد كه مصرف كنندگان تمايلي به در گيري زياد براي باز كردن بسته ها نداشته و دوست دارند كه بتوانند بسته باز شده را يك بار ديگر ببندند.

كمپين تبليغاتي Snickers Bites در قالب خانواده مارس با اين تم شروع مي شود كه "وقتي گرسنه هستيد، انگار وجود نداريد". در ادامه درخشش ستاره هاي مشهور اين آگهي ها را برجسته خواهد كرد.

منبع: ام بی ای نیوز

کد خبر 24281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =