۰ نفر
۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹

كوكاكولا در راستاي عمل به تعهد خود در رابطه با ارائه نوشابه‌هاي سالم‌تر قوطي‌هاي لاغر 250 ميلي ليتري‌اش را با سه محصول مختلف كوكاكولاي معمولي، Diet Coke و Coca-Cola Zero به مشتريان عرضه مي‌كند.

قوطي‌هاي جديد از اواسط جولاي در انگيس و ايرلند پس از رونمايي اخير در هلند، بلژيك و آلمان معرفي خواهند شد.

قوطي جديد 250 ميلي ليتري به عنوان گزينه‌اي سالم‌تر براي قوطي‌هاي سنتي 330 ميلي ليتري كوكاكولا با 34 كالري كمتر مطرح مي‌شود. اين اولين بار در انگليس است كه قوطي‌ها لوگوي Spotify را در امتداد همكاري جهاني كوكاكولا با شركت ارائه دهنده موسيقي Spotify با خود حمل مي‌كنند.
اين راه‌اندازي با آگهي‌هاي تلويزيوني، اينترنتي و تبليغات در فضاي بيرون و همچنين همكاري با Blippar، شركت ارائه دهنده نرم افزار گوشي موبايل با رويكرد تصوير شناسي و هدف وارد كردن آن به زندگي واقعي ضمن تجربه فنآوري واقعيت افزوده همراه خواهد شد. چنين فعال سازي به كاربران اجازه مي‌دهد تا تصويري حاصل از يك تجربه تعاملي سه بعدي را مشاهده كرده و به قطعات موسيقي به وسيله گوشي‌هاي موبايل خود دسترسي يابند. اين كمپين از زمان راه‌اندازي تا پاييز ادامه پيدا خواهد كرد.

قوطي‌هاي لاغر كوكاكولا، Diet Coke يا Coca-Cola Zero به راحتي در دست جا گرفته و ارزش فراواني دارد.
در راستاي دعوت به ارائه گزينه‌هاي سالم‌تر به مصرف كنندگان، اين غول توليدكننده نوشابه شروع به عرضه Coca-Cola Life، اولين كوكاكولاي مبتني بر گياه استويا بومي پاراگوئه در آرژانتين چند هفته پيش كرد كه با وجود طعم شيرين خود 50% قند كمتري نسبت به يك شيرين كننده معمولي دارد.

mbanews.ir _ واحد بین‌الملل _ مرضیه فروتن
www.popsop.com

کد خبر 24327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =