چندی پیش مصادف با نیمه شعبان شرکت‌های بازارگستر منطقه 5 و شیر پاستوریزه پگاه تهران طرح توزیع شیر خانه به خانه را در تهران به اجرا در آوردند.
در این طرح که فعلا در منطقه اکباتان فاز 1 به مرحله اجرا در آمده است، شیر با دریافت سفارش قبلی در منزل به دست شهروندان می‌رسد. این طرح برای اولین بار به ضرورت ترویج مصرف شیر و فرآورده‌های شیری در ایران پیاده شده است.

آقای هنرمند مسوول اجرای این طرح از شرکت پگاه تهران عنوان کرد: از آنجایی که برخی از سوپرمارکت‌ها محصولات لبنی خود را به دلیل کاهش هزنیه‌های انرژی، خارج از یخچال نگهداری کرده و محصول سالمی را به دست مشتری نمی‌رسانند، همین امر باعث کاهش کیفیت محصول و سطح مصرف سرانه محصولات لبنی شده است. درنتیجه هدف اصلی این طرح رساندن محصول سالم به دست مصرف‌کنندگان است. ازطرفی افرادی که در برج‌ها و ساختمان‌های طبقاتی زندگی می‌کنند به دلیل دسترسی سخت به سوپرمارکت‌ها به دلایل مختلف (افرادمسن ساکن در این برج ها)، رساندن محصولات لبنی به این افراد از انگیزه‌های دیگر ما برای اجرای این طرح بود.

مصرف سرانه محصولات لبنی در داخل کشور ما 65 تا 70 کیلو در مقایسه با مصرف سرانه 350 کیلو در اروپا است. ارتقای این مصرف هدف همیشگی شرکت پگاه بوده است. این طرح به صورت آزمایشی از شهرک اکباتان در نیمه شعبان شروع و از استقبال خوبی نیز برخوردار شد. این طرح در حال گسترش به فازهای دیگر این شهرک بوده و ثبت سفارش از طریق تلفن و در آینده نزدیک سایت مشتریان نیز راه‌اندازی می‌شود و از این طریق نیز سفارشات به دست مشتری‌ها می‌رسد.

این طرح با توجه به امکانات گسترده شرکت پگاه بعد از بررسی و رفع اشکالات آن در سراسر استان‌های بزرگ در آینده اجرا خواهد شد. شرکت پگاه برای شب‌های ماه مبارک رمضان، مراسم ویژه‌ای را برای ساکنین این شهرک خواهد داشت و خدمات و سرویس‌دهی را ارائه خواهد داد. در این مراسم‌ معرفی بیشتر از افرادی که تابه‌حال مشترک این طرح نشده‌اند دعوت به‌عمل می‌آید.

ام بی ای نیوز

کد خبر 24329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =