نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته (coffeex2013) از 24 تا 27 مهر با حضور شرکت های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته ، در این جشنواره و نمایشگاه انواع صنایع ، دستگاهها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و کاکائو از جمله ، دستگاه قهوه ساز اتوماتیک ، دستگاه های قهوه ساز صنعتی تمام اتوماتیک ، دستگاه آسیاب قهوه ، ماشین ها و دستگاههای بسته بندی پودر قهوه و کاکائو و همچنین خط تبدیل و تولید قهوه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

در نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته همچنین انواع قهوه شامل دسر خامه و قهوه - قهوه روز ، قهوه یخی ، بستنی گردویی با قهوه ، دسر شکلات و قهوه ، اسپرسو ، فلت وایت ، نوشیدنی های قهوه دار ، کاپوچینو ، آیسد کافی ژاپنی ، آیسد کافی ، ماکیاتو ، کافه او له ، لاته ، آمریکانو ، کورتادو ، جیبرالتار و دیگر قهوه های مصرفی در ایران و جهان ارائه می شود. در این جشنواره شرکت ها و نمایندگی هائی از ایتالیا، ترکیه، چین ، فرانسه ، مالزی، اندونزی، برزیل و نیز اتاق های مشترک بازرگانی ایران و برزیل، ایران و ایتالیا، ایران و فرانسه وشورای مشترک همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا حضور خواهند داشت . یکی از برنامه های نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته تهران ، حضور آلن اندروز استاد جهانی کافی شاب و قهوه دنیا و برگزاری کارگاه های تخصصی تدریس با حضور وی خواهد بود.

برگزاری جنگ های شادی ، مسابقات مختلف تهیه قهوه و همچنین ارائه آموزش تهیه انواع مختلف قهوه در غرفه های نمایشگاه به شهروندان ، از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره و نمایشگاه خواهد بود .

قرار است در پایان نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته تهران ؛ مجمع بین المللی قهوه CWSG ؛ شرکت های برتر تولید و عرضه قهوه و کاکائو ایرانی را انتخاب و معرفی کند و گواهینامه دهد.

اطلاعات این رویداد در سایت www.coffeex2013.com قابل دسترسی است.

کد خبر 24394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =