فود پرس - شانزدهمین نمايشگاه بين المللی غذا و نوشيدنيها، رستوران و هتل  تجهيزات و خدمات جانبی 13 تا 15  نوامبر 2013 / 23 تا 25  آبان 1392 در شانگهای  چین برگزار می شود.

به گزارش «فود پرس»، حضور بيش از 1500 شركت كننده از70  کشور و شرکت بیش از 30156 خریدار و بازدید کننده حرفه ای از سراسر چین فرصتی استثنایی برای حضور در بزرگترین بازار مصرف جهان به شمار می رود.

چین در سالیان اخیر بواسطه حجم بالای صادرات، رشد ارزشمندی را در اقتصاد خود تجربه کرده و متعاقباً شهروندان آن نیز ثروت قابل ملاحضه ای را به دست آورده اند و به دنبال تنوع در محصولات غذایی جدید هستند.

به دلیل مدیریت حرفه ای، قدمت و اعتبار این نمایشگاه، خریداران شناخته شده و معتبر شانگهای و سایر شهرهای چین، برای بازدید از این رویداد، برنامه ریزی خاصی دارند تا بتوانند تولید و عرضه کنندگان جدید را ملاقات و محصولات متنوع را شناسایی و برای توسعه تجارت خود در داخل سرزمین چین و همچنین در شبکه تجارت بین الملل خود برنامه ریزی کنند.

این سرزمین به عنوان بزرگترین بازار مصرف جهان، به حدی متنوع و گسترده است که محصولات غذای ایرانی به راحتی می توانند برای خریداران خود برنامه ریزی نمایند. ارگانیک و سالم بودن محصولات غذایی ایرانی، همواره مورد نظر خریداران این منطقه است و با استفاده از این فرصت، می توان به شبکه خریداران بین المللی شانگهای وارد شد و برای سفارشات قابل توجه برنامه ریزی نمود.


علاقمندان جهت رزرو غرفه و مشاوره با تلفن‌های زیر تماس حاصل کنید:

88316542 - 88829455

www.fhcchina.com

 

کد خبر 24643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی علاقبند ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    0 0
    لطفا ارسال نمایید