با طراحی کلاسیک، نورپردازی مدرن با رنگ های گرم، پرسنل حرفه ای، غذاهای بسیار خوشمزه و تزئین فوق العاده! رستوران باکس کلاسیک این روزها با چنین ایده ای به استقبال مهمانانش می رود. مهمانانی که قرار است در باکس کمی کنجکاوی شان قلقلک داده شود، چرا که شعار رستوران باکس هم همین است:«سلیقه کنجکاو شما را غافلگیر می کنیم.» پس اگر شما هم سلیقه جستجوگر دارید می توانید به باکس اطمینان کنید. چرا که آنجا چیزهای غافلگیر کننده ای در انتظار شماست.

  آقای پناه، مدیر رستوران باکس، اولین رستوران از شعب باکس را چند سال پیش در تورنتوی کانادا افتتاح کرد و بعد از آن تجربه موفق، دومین شعبه را در فرمانیه تهران در سال 1387 راه اندازی کرد و در ابتدای سال 92 هم سومین شعبه از رستوران های باکس را در بلوار شهید دادمان شهرک غرب ایجاد کرد. رستورانی که به نظر آخرین شعبه از شعب باکس نخواهد بود ولی قطعا به یکی از بهترین رستوران های پایتخت تبدیل خواهد شد چرا که تنها بعد از 5ماه رستوران باکس کلاسیک توانسته بالاترین رتبه ارزیابی یعنی رتبه ممتاز را از اتحادیه رستوران داران کسب کند و مدیریت آن هم می خواهد تا آخر امسال باکس را در بالاترین سطح نسبت به تمامی رستوران های پایتخت قرار دهد.

در باکس چی می بینیم؟
باکس رستورانی در سه سالن مختلف است.  سالن اول که طبقه هم کف رستوران است 60 نفر گنجایش دارد و سالن دوم طبقه زیرین است که این طبقه هم مانند طبقه بالایی اش 60 نفر گنجایش دارد. اما جذاب ترین و خاص ترین سالن، سالن 3 رستوران است که در بالاترین طبقه قرار دارد و می تواند 35نفر از مهمانان را در خودش جا بدهد که به سالن vip هم معروف است. چرا که با قابليت smoking طراحی شده است و می تواند مکان خوبی برای برگزاری جشن ها، مهمانی ها و جلسات خاص باشد. ضمن اینکه برای جلسات دوره ای زنانه هم این سالن با پرسنل زن،کاملا در اختیار آنها قرار می گیرد تا راحتی بی نظیری را تجربه کنند.



به سبک ایتالیایی و فرانسوی
در باکس برای متفاوت بودن تقریبا همه مقدمات از قبل آماده شده است. یکی از بهترین و جذاب ترین ویژگی های باکس این است که برای درسینگ غذاها از خلاقیت فوق العاده دونفر از سرآشپزان معروف تهران استفاده شده است و این خلاقیت آن قدر چشمگیر است که گاهی مهمانان قبل از غذا خوردن، از غذاها عکس می گیرند. ضمن اینکه پرسنل داخل سالن های مختلف باکس همگی از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هتل داری هستند و همین موضوع باعث شده خدمات رستوران سطح بسیار بالایی داشته باشد. سطحی که به اعتقاد مدیریت رستوران باکس تا سطح رستوران های معروف انگلیسی و فرانسوی نزدیک می شود  و یک سری خدمات بین المللی به مشریان ارائه می گردد.
 

 
غذاهای ما را امتحان کنید
آقای پناه مدیر رستوران باکس، بهترین و معروف ترین غذا را چه به لحاظ درسینگ و چه به لحاظ طعم، «فیله مینیون» معرفی می کند. غذایی که نزدیک به 50 هزار تومان قیمت دارد. به غیر از این غذاهای دریایی باکس مانند ماهی سالمون و ماهی هامور هم چون به روش خاص(اروپایی) طبخ می شوند از کیفیت و طعم خاصی برخوردار هستند. ضمن اینکه باید توجه داشته باشید تمامی غذاهای گوشتی این رستوران با طعم خاص گوشت سرو می شوند و تنها طعم دهنده های گوشت سس های مخصوص باکس هستند. البته تا الان پرفروش ترین غذاهای رستوران باکس پاستاهای خاص اش است که تا الان بیشترین مخاطب را داشته است.  نکته جالب هم اینکه برای تمامی غذاهای رستوران امکان دلیوری طراحی شده است و ارسال غذا هم رایگان می باشد.

دسرهای متفاوت
باکس کلاسیک علاوه بر خدمات رستوران، خدمات ویژه دسر هم به صورت حرفه ای ارائه می دهد. برای همین مدیریت رستوران با بهترین مواد اولیه و کارآزموده ترین پرسنل، منوی کامل دسر را به مهمانانش ارائه می کند. بنابراین تمامی مهمانان می توانند از ساعت 10 صبح تا 12 شب از دسرهای ویژه باکس بدون محدودیت زمانی استفاده کنند.

 تلفن: 88570102 , 88086060
آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، پلاک 171




منبع: فیدیلو

کد خبر 24812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد حسین میرزایی ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
    0 0
    بله