۰ نفر
۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰

مريم شعبان‌زاد: يكي از مشهورترين برندهاي مواد غذايي كه در زمينه محصولات «گانسيتو» شامل انواع كيك، ويفر، شيريني‌هاي مختلف، كاكائو، شكر، انواع ژله، مربا و انواع سس ميوه فعاليت مي‌كند و همچنين محصولاتي چون تخم‌مرغ، محصولات لبني و فرآورده‌هاي تهيه‌شده از غلات را به بازار ارائه مي‌دهد، «گانسيتو» (Gansito) مكزيكي است.

اين برند كه بيشترين شهرت خود را به‌خاطر ارائه ميان‌وعده‌هاي غذايي به دست آورده است، در كشورهاي مختلف مشتريان پروپا قرصي دارد، از جمله در ايران هم عده زيادي با اين برند و محصولات آن آشنا هستند.

در تازه‌ترين تحول مربوط به اين برند، «گانسيتو» اقدام به ثبت نشان رسمي خود در ايران كرده است تا به بازار ايران هم به‌عنوان يكي از مقاصد خود، نظري جدي داشته باشد.

اين برند كه به نظر بسياري از مصرف‌كنندگان، از نظر طعم مشابه با محصولات توئينكساست، در سال 1957 ميلادي توسط «مارنيلا» (Marinela) به‌عنوان يكي از 3 برند كمپاني «بيمبو» (Bimbo) راه‌اندازي شد.

يكي از محصولات مورد توجه «گانسيتو»، كيك ژله توت‌فرنگي است كه همراه با خامه و با پوشش شكلات ارائه مي‌شود كه توانسته است رضايت مصرف‌كنندگان را جلب كند.

محصولات اين برند توانسته است ميان‌وعده‌هاي مردم مكزيك را تامين كند و جزو تنقلات بسيار محبوبي است كه روزانه، مكزيكي‌ها از آن لذت مي‌برند.

کد خبر 24899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =