۰ نفر
۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹

بعد از 15سال سابقه خوب در عرضه غذاهاي آسيايي شرقي و خاطره سازي براي مهمانان داخلي و خارجي، اين بار رستوران ويژه مانسون، با تغيير مديريت اما با پايبندي به تمام آن خاطرات خوب و به يادماندني مي خواهد از مهماناناش پذيرايي كند.

سال 1998 ميلادي بود كه در مركز خريد گاندي رستوراني افتتاح شد كه توانست بخش عمده اي از علاقه مندي هاي غذابازهاي آسياي شرقي را پوشش دهد و غذاهاي متنوع و خوبي از كشورهاي هند، چين، تايلند، سنگاپور را ارائه نمايد. اين روزها نيز رستوران مانسون با منويي پر از غذاهاي هيجان انگيز و البته شيوه اي منحصر به فرد در مهمان داري منتظر آن هايي است كه دوست دارند«مانسوني» شوند.

چه جوري مي شود مانسوني شد؟

براي مانسوني شدن قبل از همه چيز بايد بدانيد كه اين برند در سراسر تهران هيچ شعبه ديگري به غير از مركز خريد گاندی ندارد. پس با احترام به تمام فعالين حوزه رستوران داري فعاليت مي كنند، مهمانان رستوران بدانند كه مانسون تحت هيچ عنوان ديگري به غير از اين عنوان فعاليت نمي كند. ضمن اينكه صفحه ويژه هواداران مانسون در شبکه های اجتماعی راه اندازي شده و تا الان هم 1300نفر در اين شبكه ها عضوشده اند. ضمن اينكه شما از طريق سايت اينترنتي رستوران هم مي توانيد مانسوني شدن خود را اعلام كنيد. ثبت نام از اين طريق چند ويژگي مهم دارد. مثلا شما با ورود به این بخش مي توانيد اسم، آدرس، ایمیل و شماره تلفن خود را ارائه كرده و در انتها روزی که در زندگیتان مهم است را برای مانسون مشخص كنيد. با اين كار، از یک هفته قبل از آن روز، در مورد تعداد مهمان ها و ذائقه ها با شما جهت هماهنگی های لازم تماس گرفته مي شود تا در آن روز با گل آرایی مخصوص VIP ميز شما كاملا مجزا از ميزهاي ديگر شود. البته مانسون بنا به موضوعیت خاص آن روز کیک تولد، یا هدیه با مناسبت خاص براي شما تدارك مي بيند كه به همراه   سبد گل سر میز آورده می شوند. نكته هيجان انگيز هم اينكه پیش غذا و دسر آن روز خاص را نیز مهمان مانسون خواهيد بود.

 

در مانسون با چه چيزي مواجه مي شويد؟

محیط رستوران   طوری طرحی شده است که مشتریان با آرامش کامل بتوانند از غذای خود لذت ببرند. چرا كه مانسون این حق را به مشتری می دهد هر وقت كه به رستوران آمدند تا ساعت ها بنشینند و با هم گپ بزنند. ضمن اينكه با فضايي كه وجود دارد آرامش آنها با هيچ موضوع حاشيه اي  به هم نخواهد خورد. اين موضوع حتي در انتخاب پرسنل رستوران هم مشخص است چرا كه تمامي پرسنل از بهترين هاي حوزه خودشان و افراد تحصيل كرده با مدارك بالاي دانشگاهي انتخاب شده اند.  به همين دليل است كه نوع ارائه منو در مانسون متفاوت از رستوران هاي ديگر است و waiter ها علاوه بر اينكه منوي چاپي به مهمانان ارائه مي كنند با منوي ديداري هم تلاش مي كنند مهمانان را در جريان كامل جزئيات غذاهايي كه سرو مي شود قرار دهند. به همين دليل است كه تشريح غذاها با منوي تبلتي بيشترين طرفدار را در مانسون دارد. شما مي توانيد در اين سيستم تك تك غذاها را ببينيد و از waiter بخواهيد كه به شما توضيحات مربوطه را ارائه كند.

 

 

ضمنا اگربا توضيحات ارائه شده  احساس كرديد در داخل غذا موادي هست كه ممكن است شما آن را دوست نداشته باشيد می توانيد آن را تغییر دهيد. مثلا در نودل سبزیجات، سس تندي به کار رفته است که اگر با ذائقه تان سازگار نيست می توانيد آن را حذف کنيد و سس ديگري سفارش دهيد و يا اينكه مي توانيد به دلخواه خودتان مثلا به نودل سبزيجات مرغ، میگو یا گوشت اضافه کنيد.

با كيفيت غذا مهمانان را راضی نگه مي داريم

در مانسون از بابت اينكه غذاهايتان با طبع ايراني سازگار شده است خيالتان راحت باشد.  به طوريكه اصالت غذا حفظ شده اما با تغییرات کوچکی، غذاها باب طبع ایرانی ها شده اند. به همين دليل یکی از ويژگي هاي مانسون اين است که غذای دریایي خام ندارد. مثلا در اين رستوران فقط از میگوهای سوخاری و آب پز استفاده مي شود و استیک ها هم طوری طبخ می شود که طعم تندی و شیرینی آن حفظ شود.  پرفروش ترین غذاي مانسون، ماهی گریل سالمون است. چون ایرانی ها طعم آن را دوست دارد.در استارتر ها هم اسپرینگ رول، پرفروش ترين است.بعد از اين غذا، بال مرغ، به خاطر سس تایلندی اش که تند و شیرین است مزه منحصر به فرد دارد و از استقبال خوبی برخوردار است. همچنین فیله ماهی که تمام مانسونی ها آن را می شناسند و به عشق آن به مانسون می آیند در ليست پرفروش ها قرار مي گيرد. در منوي پيش غذاها هم، سه سالاد مخصوص شامل، سالاد میگو با آواکادو، چاینیز چیکن، سالاد کالاماری جزو محبوب ترين ها به شمار مي روند.

 

 

با سورپرايز سرآشپز مواجه شويد

مانسون يك خبر خوب هم براي غذانوردهاي حرفه اي دارد. اينكه از آخر مهرماه امكان یک تجربه هيجان انگيز ويژه غذانوردهاي حرفه اي در مانسون وجود دارد كه شايد تجربه آن خالي از لطف نباشد و آن هم سورپرايز سرآشپز است. بنابراين هر مهماني  كه  سورپرایز سرآشپز را انتخاب کند مي تواند با انتخاب مواد بيش غذايي مانند مرغ، ماهي گوشت، ميگو و برخي ديگر از مواد، ادامه كار را به سرآشپز محترم بسپارد تا در نهايت با يك غذاي عجيب و البته خوشمزه مواجه شود.  ضمن اينكه  برای کسانی که جرأت انتخاب این سورپرایز را داشته باشند مانسون دسر مجانی برايشان سرو می كند.

 

 

 

 

 از مانسون بيشتر بدانيد:

       از پاییز یک مشاور ژاپنی به مانسون اضافه مي شود شود تا مورد نوع پخت و نحوه نگهداری غذاها مشاوره بدهد.

-      در مانسون منوي خوبي از نوشيدني هاي كافي شاپي وجود دارد كه مي توانيد به عنوان دسر سفارش دهيد.

-     یکی از کارهایی که قرار است ظرف یکی دو ماه آینده در مانسون انجام شود این است که اپلیکیشنی  طراحي شده است كه بر روی موبایل یا تبلت مهمانان با بلوتوث فرستاده می شود و منوی غذاها با قیمت ها به راحتی در دسترس آنها قرار می گردد. همچنین گاهی مهمان ها وقتی وارد مانسون می شوند دوست دارد از چاپ استیک استفاده کند اما نمی تواند و خجالت می کشد که طریقه استفاده از آن را بپرسد. در این برنامه فیلمی وجود دارد که آموزش می دهد مشتریان چگونه می توانند به راحتی از چاپ استیک استفاده کنند.

 

 تلفن: 88791982

آدرس: خیابان گاندی جنوبی، نبش چهارم گاندی، مرکز خرید گاندی، طبقه همکف، واحد 8

کد خبر 25074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =