آیا شما تصمیم به برگزاری مراسم خاصی دارید ؟ آیا برای برگزاری این مراسم به دنبال یک گروه متخصص میگردید تا تحقق این امر را برای شما ممکن سازد؟
گروه خدماتی نیبل با تکیه بر مهارت و تجربه تیم اجرایی و مدیریتی خود آمادگی طراحی ، برنامه ریزی و اجرا هرگونه رخداد ، مراسم ، سمینار ، همایش و میهمانی را در بالاترین سطح کمی و کیفی دارد.
این خدمات شامل آماده سازی منوهای منحصر به فرد و متننوع غذایی خصوصا" انواع و اقسام غذاهای انگشتی(      فینگر فود     )، کنپه  و غیره می باشد. لازم به ذکر است که در این مجموعه قابلیت طبخ و آماده سازی غذاهای مورد نظر شما در هر منو با نوآوری در طعم، مزه، ظاهر و طراحی خاص نیز موجود می باشد. این مجموعه تلاش خود را خواهد کرد تا در تهیه و آماده سازی تمامی غذاها از مواد غذایی تازه و طبیعی ( ارگانیک ) استفاده کند تا طعم و عطر خاص  و منحصر به فرد غذاها حفظ شود.
برای نوشیدنی ها نیز تیم متبحر و کاملا" حرفه ای نیبل با تجهیزات متناسب و به روز، آمادگی طراحی و اجرای بهترین و متفاوت ترین منوهای نوشیدنی را دارا می باشد.
این که دلیلی برای در کنار هم جمع شدن را داشته باشید کافیست تا با انتخاب مجموعه نیبل با خیالی آسوده و راحت مانند سایر مهمانانتان از آغاز تا پایان ضیافت خود را به تماشا بنشینید و فقط از برگزاری آن به بهترین نحو لذت ببرید.


خدمات قابل ارایه از طرف مجموعه نیبل به این شرح می باشد:

DJ
گل آرایی
شمع آرایی
ارایه انواع تجهیزات پذیرایی
محل برگزاری مراسم
ارایه انواع تجهیزات صوتی و تصویری
عکاسی و فیلمبرداری
حفاظت محیطی و فیزیکی
انواع مراسم برای کودکان به همراه تجهیزات مورد نیاز
کادر مجرب و کاملا حرفه ای خانم و آقا





تلفن:22609942
تلفن همراه:09122855214

www.nibble.ir
info@nibble.ir

منبع:فیدیلیو

کد خبر نیبل آماده برگزاری مراسم شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =