مريم شعبان‌زاد: چاي و قهوه از متداول‌ترين نوشيدني‌هاي ما ايراني‌ها هستند كه البته بيشتر ما، چاي را به قهوه ترجيح مي‌دهيم. به هر حال، چه طرفدار چاي باشيد و چه قهوه، بايد بدانيد كه كمپاني مشهور «توئينينگز» (Twinings) اقدام به ثبت نام تجاري خود در ايران كرده است.

در سال 1706 ميلادي، توئينينگز اولين كمپاني بود كه به معرفي چاي و نوشيدن آن در بريتانيا اقدام كرد و از آن زمان به بعد، به مدت 300 سال است كه در قلب مردم لندن جاي گرفته است.

«توئينينگز» به ارائه انواع چاي و چاي گياهي، قهوه، كامائو و شكلات مي‌پردازد. از انواع چاي كه اين كمپاني عرضه مي‌كند مي‌توان به چاي سبز خالص، چاي سبز ليمويي، چاي سبز نعناعي و چاي سفيد اشاره كرد كه به عنوان يك نوشيدني سالم و كامل و با مزه طبيعي شناخته شده است.

چاي «توئينينگز» يكي از بهترين برندهاي شناخته شده در بريتانيا است كه طي 300 سال گذشته همواره محصولات خرده‌فروشي ارائه كرده است و هم‌اكنون عرضه‌كننده طيفي از محصولات اختصاصي و گران‌قيمت چاي از جمله چاي هربال و انواع سنتي چاي مخلوط ازجمله «انگليش برك‌فست» (English Breakfast)، «پرينس آف‌والز» (Prince of Wales) و «آيريش برك‌فست» (Irish Breakfast) است.

همچنين اين كمپاني در طي سال‌هاي 2006 تا 2007 ميلادي طيفي از محصولات تجملي قهوه و شكلات داغ را در قوطي فلزي روانه بازار كرده است كه طرفداران بسياري را به سوي خود جلب كرد. بسته‌بندي خلاقانه اين محصولات تحول بزرگي را در صنعت بسته‌بندي چاي ايجاد كرده است.

 

کد خبر 25106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =