مريم شعبان‌زاد: يك كمپاني بنام انگليسي به نام «اي‌بي ورلد فودز ليميتد» (AB World Foods Limited) جهت صادرات محصولاتش به كشورهاي مختلف ازجمله منطقه خاورميانه، به ثبت يكي از برندهاي خود با نام «پاتكس» (Patak’s) در ايران اقدام كرد.

اين كمپاني كه مقر اصلي آن در انگلستان قرار دارد، در اروپا، كانادا، استراليا و حتي شرق دور نيز به فعاليت مي‌پردازد و به‌عنوان يكي از پيشگامان در صنعت مواد غذايي در سطح بين‌المللي، به توليد محصولات خود مشغول است.
كمپاني «اي‌بي ورلد فودز ليميتد» يكي از زيرمجموعه‌هاي انجمن مواد غذايي بريتانيا (ABF (Associated British Foods است كه با فروش بيش از 11 ميليارد دلار و با 102 هزار كارمند در 46 كشور مختلف، به يكي از قطب‌هاي مواد غذايي در دنيا تبديل شده است.
ازجمله توليدات «پاتكس» مي‌توان از ارائه گوشت، گوشت ماهي، انواع غذاهاي پخته‌شده و كنسروشده اساسا شامل گوشت ماهي، سبزيجات و سيب‌زميني نام برد.
همچنين انواع پاستا، انواع خيارشور، انواع رب براي غذا، انواع محصولات لبني و انواع مواد تهيه‌شده از غلات، نان و مخلوط نان شيريني‌جات و آبنبات، از ديگر محصولاتي است كه اين برند به عرضه آن مي‌پردازد.

 

کد خبر 25151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohammad ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
    0 0
    aliiiiii bod tashakor
  • محمد عبدلی ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    0 0
    با سلام لطف بفرمایید اگر برای خرید موادغدایی نیاز داشته باشیم میتوانیم سفارش دهیم محل زندگی ما در نیوکاسل است اگر وقت داشته باشید ک راهنمایی کنید مزید تشکر حاصل است