یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به پیگیری‌های مستمر وزیر جهاد کشاورزی و پرداخت نشدن ثمن مبایعه و برقراری تعامل مناسب با قوه قضاییه، ساختمان شیشه‌ای این وزارتخانه قابل بازگشت است.

این مقام آگاه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در روزهای پایانی سال 90 ساختمان شیشه‌ای وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد و این ساختمان در اردیبهشت سال 91 به صورت کامل تخلیه شد اما از ابتدای وزارت مهندس حجتی پیگیری‌های مستمری برای بازگرداندن این ساختمان صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه ثمن معامله پرداخت نشده و با توجه به پیگیری‌های مستمر وزیر جهاد کشاورزی و برقراری تعامل مناسب با قوه قضاییه این ساختمان قابل بازگشت به نظر می‌رسد.

این مقام مسئول ادامه داد:‌ گرچه وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم نیز در ماه‌های پایانی وزارت خود پیگیر بازگرداندن این ساختمان شد اما تلاش و پیگیری‌ها برای بازگرداندن ساختمان شیشه‌ای به وزارت جهاد کشاورزی از آغاز دولت یازدهم به صورت جدی ادامه یافته است.

پرسنل وزارت جهاد کشاورزی، کارشناسان، تعاونی‌های روستایی و کشاورزی نیز از ابتدا مخالف خالی شدن ساختمان ستادی وزارت جهاد کشاورزی بودند و طی روزهای اخیر طی نامه‌ای به رییس جمهور خواستار بازگرداندن این ساختمان به وزارت جهاد کشاورزی شده‌اند.

کد خبر 25188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =