مريم شعبان‌زاد: «كمپاني هرشي» (Hershey Company)، توليدكننده پيشرو در زمينه شكلات و مواد غيرشكلاتي كه محصولاتي مانند شيريني و ساير مواد غذايي توليد مي‌كند، پس از ثبت برندهاي مطرح خود در ايران كه «كيسس» (Kisses) و لنكستر (lancaster) نام دارند، اين بار در جهت گسترش نام‌هاي تجاري ديگر خود به ثبت «كراكل» (Krackel) در ايران اقدام كرد.

كراكل كه در زمينه آبنبات (شيريني) و انواع شكلات‌ها به فعاليت مي‌پردازد، از سال 1938 به توليد رسيد و يكي ديگر از برند‌هاي زيرمجموعه هرشي است كه در آمريكاي شمالي به فعاليت مشغول است.
محصولات اين برند حاوي دانه‌هاي برنج است كه از نظر نوع محصول با محصولات مشابه كمپاني نستله (Nestlé) رقابت مي‌كند و صداي خرد شدن دانه‌هاي برنج توانسته توجه بسياري را به سوي خود جلب كند.
گفتني است كه قصه تاسيس اين كمپاني، به حدود 5/1 قرن پيش از تحول صنعتي و اجتماعي برمي‌گردد؛ زماني كه تصميم توليدكننده آبنبات «ميلتون هرشي» (Milton Hershey) براي توليد شكلات شيرين با يك پوشش كاراملي نام مناطق روستايي پنسيلوانيا را سر زبان‌ها انداخت.
پس از آن، در سال 1900 اين كمپاني به توليد شكلات شيري، ويفر و اشكال ديگر نيز اقدام كرد و با توجه به توليد انبوهي كه داشت، به يك محصول لوكس مورد توجه ثروتمندان و البته از نظر هزينه، مقرون به‌صرفه تبديل شد.
اكنون اين شكلات خوشمزه در ايران به ثبت رسيده و به زودي اين امكان وجود دارد كه بتوان آن را از فروشگاه‌هاي داخل ايران خريداري كرد.

 

کد خبر 25243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =