مريم شعبان‌زاد: چاي، پس از آب، دومين نوشيدني پرطرفدار و پرمصرف كشور ما و برخي ديگر از كشورهاي دنياست. از اين رو، كمپاني‌هاي بزرگي در زمينه توليد اين محصول كار مي‌كنند، با بازار بزرگ و پيچيده‌اي روبه‌رو هستند و مدام بايد به شناخت بازارهاي مقصد و ايجاد بازارهاي جديد اقدام كنند.
كشور ايران هم به دليل مصرف بالاي چاي كه در فرهنگ آن ريشه دارد، از جمله بازارهايي است كه بسيار براي توليدكنندگان و صادركنندگان اين محصول جذابيت دارد.
در اين راستا، كمپاني سريلانكايي «جافرجي برادرز» (Jafferjee Brothers) به دنبال رسيدن به كسب‌وكار بهتر در منطقه، به ثبت نام تجاري «تي ريوال» (TE Reval) در ايران اقدام كرده و بازار داخلي ايران را مد نظر قرار داده است.
«تي ريوال» متعلق به كمپاني خانوادگي «جافرجي برادرز» در سال 1944 ميلادي راه‌اندازي شده و به سرعت به يكي از كمپاني‌هاي بنام در زمينه صادرات چاي به سراسر جهان تبديل شد.
محصولات اين برند با استفاده از برگ كامل چاي و گياهان دارويي و همچنين عدم استفاده از مواد شيميايي و مواد نگهدارنده توانسته است طيف وسيعي از مصرف‌كنندگان را به سوي خود جلب كند و در پي استفاده از بهترين مواد در تهيه محصولات، به كسب گواهينامه ISO 9001، ISO 2000 و HACCP نايل شود.
از جمله محصولاتي كه «تي ريوال» به بازار عرضه مي‌كند مي‌توان به چاي سياه، چاي سبز، چاي ميوه‌اي و چاي‌هاي گياهي اشاره كرد.

 

کد خبر 25483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =