فود پرس - سیدمظفر عبداله، مدیرعامل کشت و صنعت روژین تاک با انتشار نامه ای به غمنامه شاهرخ ظهیری واکنش نشان داد.

به گزارش «فود پرس» متن کامل این نامه به شرح زیر است:

پیشکسوت درد آشنای صنعت غذای کشور
سرور گرامی
جناب آقای شاهرخ ظهیری


      باسلام و احترام، دردنامه شما را خواندم و ضمن تشکر و قدردانی از شما بزرگوار، که در این شرایط هنوز غمخوار صنعت غذا و ما دست اندرکاران این صنعت هستید، سرتعظیم فرود می آورم. اما مطالبی نیز به ذهن من خطور نمود که با کسب اجازه به عرض می رسانم و پیشاپیش درصورتیکه موجب تکدر خاطر شود، پوزش می خواهم.
 جناب آقای ظهیری شاگرد شما سال های متمادی در کنار شما و در تشکل تعاونی صنایع کنسرو ایران بسیاری از مسائل و مشکلات صنعت غذا را لمس  و در بسیاری از موارد کارهای زیربنایی و حیاتی را حل و فصل نمودیم، که به نظر بنده دوران طلایی صنعت غذا بوده است و بنده هم به عنوان عضو کوچک این صنعت موارد مطرح شده شما را تایید و خلاء یک تشکل موثر و نافذ را احساس می کنم.
  جناب آقای ظهیری در شرایطی که صنعت کشور دچار معضلات بسیار شدید است و واحدهای صنعتی درحال تعدیل نیرو و یا درحال تعطیل شدن می باشند و تشکل های موجود نمایش قهرمان قهرمانان را اجرا می نمایند و گردهمایی و همایش تجلیل از افراد را مدیریت می کنند، دیگر جایی برای فکر کردن به تشکل و نقش آن  نمی ماند. ارادتمند و تنی چند از افراد دلسوز صنعت در بسیاری از این تشکل ها مشارکت کرده و با علاقه و اشتیاق برای رسیدگی به مشکلات صنعت تلاش کردیم ولی متاسفانه ره آورد این نوع تلاش ها، دلسردی و ناامیدی بوده است و در چنین شرایطی دیگر  جایی برای اندیشیدن به موارد اساسی که شما ذکر کرده اید، نمی ماند.
      جناب آقای ظهیری هنگامی که در نشست واحدهای نمونه و برتر کشور با حضور مدیران ارشد دولتی، نماینده بخش خصوصی بجای بیان مشکلاتی که خود آن ها می دانند و اذعان دارند، فقط به تعریف و تمجید از عملکرد مدیران دولتی می پردازد و شعارهایی را سرمی دهد که انسان انگشت حیرت به دندان می گیرد، آیا در این شرایط می توان به فکر تشکل بود؟
استاد بزرگوار، اصولاً افراد دلسوز و ذیصلاح که می توانند مفید و موثر باشند، به دلیل این نوع برخورد های عافیت طلبانه شخصی در کناری نشسته اند و دخالت نمی کنند، اما علی رغم همه این نابسامانی ها و شرایط حساس و خطیر در فضای صنعت کشور، بدیهی است که درصورت دعوت و حضور افراد موفق واقعی و دلسوز، احیای تشکل ها بسیار مفید به فایده بوده، آینده این صنعت که یکی از صنایع زیربنایی کشور است روشن و امیدوار کننده خواهد بود.
          عضو کوچک این صنعت
       سیدمظفر عبداله-مدیرعامل کشت و صنعت روژین تاک

 

کد خبر 25687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =