در حالی که مسوولان در سازمان حمایت اعلام می‌کنند که قیمت هر کیلو کره 22 هزار تومان است و امکان کاهش آن تا هر کیلو 19 هزار تومان نیز وجود دارد دبیر انجمن صنایع لبنی اعلام کرد که قیمت این کالا کمتر از 22 هزار تومان نمی‌شود.

رضا باکری، دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از ترخیص کلیه کره‌های انباشت شده در گمرک با ارز 2477 تومانی خبر داد و گفت: پیش ازاین 14 هزار تن کره در گمرک معطل مانده بود ولی درحال حاضر با اختصاص ارز روند ترخیص این کالا به سهولت در حال انجام است.
وی ادامه داد: در حال حاضر در توزیع و عرضه کره در بازار مشکلی وجود ندارد.
باکری با بیان این‌که قیمت هر کیلو کره فعلا 23 هزار تومان است، بیان کرد: تنها در صورتی قیمت این کالا در بازار کاهش می‌یابد که قیمت جهانی آن نیز کم شود.
دبیر انجمن صنایع لبنی در پاسخ به این سوال که مسوولان سازمان حمایت اعلام کرده اند که قیمت هر کیلو کره به کمتر از 20هزار تومان کاهش می یابد بیان کرد:‌ قیمتی که در حال حاضر برای هر کیلو کره اعلام می شود براساس بهای تمام شده قیمت این کالا است.
وی اظهار کرد:‌ امکان کاهش قیمت کره تا کمتر از 20 هزار تومان به هیچ وجه وجود ندارد زیرا برای تغییر قیمت چنین کالاهایی می‌توان با سود کارخانه بازی کرد ولی با بهای تمام شده آن نه.
باکری در پایان با تاکید بر این‌که امکان کاهش قیمت کره تا مرز 20 هزار تومان وجود ندارد، گفت: قیمت این کره از 22 هزار تومان کمتر نمی‌شود.
به گزارش ایسنا، در حالی باکری قیمت هر کیلو کره را 23 هزار تومان اعلام می‌کند که سازمان حمایت مدعی عرضه این کالا با قیمت هر کیلو 22 هزار تومان است.
به گفته معاون کالاهای مصرفی و خدماتی سازمان حمایت، قیمت کره پتانسیل کاهش تا زیر 20 هزار تومان را نیز دارد.

کد خبر 25689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =